jump to navigation

تولد يك سالگي اين بلاگ و سال نو مبارك مارس 16, 2009

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

norouz20078

يك سال گذشت و چه سريع و باور نكردني گذشت! سال پيش همين موقع ها بود كه بالاخره منم بلاگ دار شدم البته بر خلاف علاقه شخصيم!

سال 1387 سال پر فراز و نشيبي واسه زندگي شخصي و اينترنتي من بود! تجربه داشتن يك بلاگ تجربه متفاوت و جالبي بود كه من بعد از سال هاي سال چرخيدن توي اينترنت اون رو بدست آوردم.

دوست دارم در پايان سال و در پايان يك سالگي اين بلاگ يك سري آمار و ارقام رو بهتون نشوم بدم كه مي تونه نتيجه كار اين بلاگ باشه و به عنوان عيدي نا قابل چند تا تقويم سال 1388 هم واسه دانلود مي زارم و در نهايت سال نو پيشاپيش مبارك و من رو تا بعد از عيد ديگه نمي بينيد.

همانطور كه مي دونيد در 4 ماهگي اين بلاگ رنكش به چهار رسيد كه قابل قبول بود. در اين يك سال نزديك به صد هزار نفر از اين بلاگ ديدن كردند كه من رو راضي مي كنه و حدود 170 نفر هم با فيد دنبالش مي كنند كه انتظار بيشتري داشتم. در اين يك سال 137 پست ارسال شد كه 1406 نظر در بر داشت كه آمار خوبيه و جا داره با تمام وجود از همه محبت هاي دوستان تشكر كنم كه يك سال اين بلاگ رو تنها نگذاشتند.

5 پست پر بازديد من در اين يك سال:

تی شرتهای جدید نیمانی (5019 بازديد )

مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من! (4826 بازديد )

عكس ها و كاريكاتورهايي قابل تامل از مشكلات ما ايرانيان! ( 3601 بازديد )

جهنم دره ها به روايت رويترز!!! ( 3062 بازديد )

در شیراز بمب گذاری شد! ( 2881 بازديد )

در آخر چند نوع تقويم سال 88 واسه دانلود كه از دستش نديد:

تقويم رسمي كشور براي سال 1388 هجري شمسي (تنظيم توسط شوراي مركز تقويم موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران) : 440 كيلو بايت با فرمت PDF

سالنماي سال 1388 ايراني :هر ماه در يك صفحه : 162 كيلو بايت با فرمت PDF

سالنماي سال 1388 ايراني : هر هفته در يك صفحه : 250 كيلو بايت با فرمت PDF

دانلود تقویم ۱۳۸۸ هجری شمسی – پک شماره ۲ ( سايت ITTutorial )

دیدگاه»

1. عرفان - مارس 16, 2009

مبارک آقا.

2. صادق - مارس 16, 2009

تبریک عرض میکنم، هم یکسالگی اینجا رو و هم فرا رسیدن نوروز رو 🙂

3. پیام - مارس 16, 2009

تبریک برای وبلاگ، و عید پیشاپیش مبارک.

4. m4ndm - مارس 16, 2009

تولد وبلاگت مبارک

عیدتم مبارک

5. سردبير ديپلم - مارس 16, 2009

آقا سلام .تولدت مبارك . اميدوارم كه سنت بالاتر بره عمر وبلاگت بالاتر .مخلص مجيد

6. عمو هوشنگ - مارس 16, 2009

مبارکه، همیشه موفق باشی
بابت تقویم ها دستتون درد نکنه، خیلی ممنون

7. علیرضا - مارس 16, 2009

تبریک میگم
انشالله همیشه موفق باشی 🙂

8. 3dar4 - مارس 17, 2009

پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین

9. دل‌زده - مارس 17, 2009

من هم به نوبه خودم تبریک میگم. انشاالله سال بهتر و پربیینده‌تری در انتظارتون باشه.

10. بزرگترین سایت تفریحی - مارس 17, 2009

با سلام سایت ما تازه فعالیت خودش شروع کرده ولی به زودی قدرت خواهد گرفت
اگه مایل به تبادل لینک باما بودید در این جا اعلام کنید

11. sinac - مارس 17, 2009

سلامی چو گرمای چهارشنبه سوری بر امین عزیزم
شما به بازی وبلاگی «ماهی قرمز نخریم» دعوت شده‌اید. برای آگاهی از بازی سری به وبلاگ بنده بزنید.
بازی به این صورت است که : ابتدا یک ماهی فایتر بخرید و از آن عکس بگیرید و دلایل خود را برای نخریدن ماهی قرمز بیان کنید. (تقلب: می‌توانید از دلایلی که بنده برای نخریدن ماهی قرمز نوشته‌ام استفاده کنید)
همانطور که می‌دانید ماهی فایتر نیاز به دریا برای زیستن ندارد و می‌توان آنرا در لیوان هم نگهداری کرد و همچنین ظاهری شبیه به ماهی قرمز دارد.
منتظر قلم زیبای‌تان هستم.

12. sinac - مارس 18, 2009

سلام مجدد بر امین گل
کسی به من نگفت من بیام اینجا تبریک بگم ٬ این حرکت خودجوش بود!

تولد تارنگار p30geek + نوروز ۱۳۸۸ بر همه دوستان مخصوصن امین عزیز مبارک باد. (دیر که نشده؟!) 😀

13. سجاد - مارس 18, 2009

تولد وبلاگت رو بهت تبریگ میگم

14. silvercover - مارس 18, 2009

من خیلی از تبریک گفتن های کلیشه ای بدم میاد. هر چند که میتونی کلیشه ای بگی و بار تبریک گفتن رو از رو دوشت کم کنی اما بازم دوست دارم یه چیزی بگم که طرف رو واقعا خوشحال کنه و یا توجهش رو جلب کنه.

اگر واقعا تونستی توی این یکسال به هدفی که میخاستی توی وبلاگت برسی پس شادباش میگم. اگر که نه بازم شادباش میگم تا بتونی توی سال جدید بهش برسی.

15. آی تی شوک - مارس 20, 2009

با درود بر شما
عید نوروز بر شما و همه ی ایرانیان عزیز مبارک.
امیدوارم سال خوب و پرباری داشته باشید.
😀

16. naznazi - مارس 20, 2009

سلام، سال نو مبارک، آهنگ سال تحویل رو خودتون تصور کنین دیگه…
به به وبلاگتون یه ساله شد، مبارکه مبارکه، شیرینیش پس کو،
امیدوارم که همیشه موفق باشی و تو سال جدید پر از لبخند باشه لبت…
بای بای…

17. پانوراما - مارس 20, 2009

عیدت مبارک امین جان
امیدوارم سالی خوب و سرشار از موفقیت داشته باشی 🙂

18. satrap - مارس 23, 2009

به….سلام آقا امین..عیدتون خیلی خیلی خیلی مبارک باشه

19. مجید - مارس 28, 2009

سلام دوت عزیز امیدوارم حالت خوب باشه عید هم به شما تبریک می گم وبلاگ زیبا و خوبی داری من مدیر سایت بدو عکس هستم و می خواستم از شما در خواست کنم اگه امکان داره واسه پیشرفت سایت من و بالا رفتن پیج رنک سایت من با سایتم تبادل لینک کنید قول می دم جبران کنم اگه امکانش هست سایت من رو با نام عکس های کمیاب لینک کنید و لینک خوتون رو ارسال کنید در قسمت نظرات سایت تا فورا لینک شما رو قرار بدم با تشکر بسیار
http://www.bo2aks.com/


بیان دیدگاه