jump to navigation

خودداري وزارت كشور از پاسخگويي به 12سوال درباره صحت انتخابات فوریه 1, 2010

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

در پی انتشار شایعات و ابهامات متعدد درباره سلامت انتخابات طي هفت ماه گذشته و به ويژه هفته‌های بعد از انتخابات، پایگاه اطلاع رسانی الف تابستان گذشته با جمع‌آوری 25 سوال اصلی معترضان به نتیجه انتخابات، از وزارت کشور خواست پاسخ به این سوالات را ارایه و یکی از مسوولان برگزاری انتخابات را برای پاسخگویی به بینندگان اینترنت به عنوان «مهمان ویژه الف» معرفی کند.

روابط عمومی و مسوولان وزارت کشور، با مصلحت نداستن حضور در برنامه مهمان ویژه الف، پس از سه ماه پیگیری مکرر، پاسخ 25 سوال طرح شده را تهیه و تاکید کردند الف اجازه ندارد این پاسخها را به عنوان «پاسخ وزارت کشور» منتشر کند.

در 14  دی ماه 88 و پس از درخواست‌های مکرر بینندگان، الف ابا انتشار فراخواني از همه بينندگان اينترنت خواست پرسش‌ها و ابهامات خود درباره انتخابات 88 را طرح کنند.

طي 3سه هفته با کمک بینندگان، کارشناسان حقوقی و سخنگوی محترم شورای نگهبان پاسخ اكثر سوالات رسيده ارایه شد.

از آنجا که هدف الف از این فراخوان،‌ رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات واقعی هموطنان منصف و منطقی بود، تلاش شد در انعکاس سوال‌ها، ملاحظات سیاسی ـ جناحی رعایت نشود و هر سوال منطقی و مستدلی که فاقد تهمت بی‌‌سند یا توهین باشد، منعکس شود.

از میان 70 سوال منعکس شده، 12 سوال زیر به مسوولان وزارت کشور مربوط می‌شد. به همین دلیل از 20 دی‌ماه این سوالات برای دریافت پاسخهایشان برای وزارت کشور ارسال شد و پس از پیگیری‌های مکرر، بخش تحلیلی الف به این نتیجه رسید که وزارت کشور قصد ندارد به این سوال‌ها پاسخ دهد:

لطفا ادامه را از سایت اصلی بخوانید : +

دیدگاه»

1. دل زده - فوریه 2, 2010

از اولش هم قرار نبود به سوالی پاسخ بدهند.

2. علي - فوریه 20, 2010

سئوالات رو اينجا هم ميگزاشتيد تا با هم بخوانيم . البته اگر سئوالات فرضي نباشد.
شما هم تا مطمئن نشديد چيزي را مطرح نكنيد .


بیان دیدگاه