jump to navigation

فیلتر شدن بلاگم عیدی امسال ! مارس 19, 2010

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , , ,
trackback

دو روز پیش بود که صبح اومدم وارد بلاگم بشم با صفحه معروف مخابرات مواجه شدم و داشتم شاخ در می آوردم!

میل هم زدم که جوابی دریافت نکردم و بی فایده بود!

به هر حال داشتم خودم رو واسه جشن دو سالگی بلاگم و سال جدید آماده می کردم که حالم گرفته شد اساسی!

سال جدید و دو سالگی این بلاگ مبارک

امیدوارم سالی پر از شادی و آزادی داشته باشید.

دیدگاه»

1. Masoud569 - مارس 20, 2010

بابا فیلتر نشده که، زیادی شلوغ نکن، آخه یعنی مخابرات دلش میاد وبلاگ به این توپی را فیلتر کنه، نمیاد، من این دیدگاه را بدون ف ی ل ت ر ش ک ن و یا و ی پ ی ا ن نوشتم، باشد که مورد خوشحالی شما قرار گیرد

2. Masoud569 - مارس 20, 2010

دیدگاه بالا یه عیدی وبلاگی بود، عیدت مبارک باشه

3. دست نوشته - مارس 20, 2010

عزیز دل زیاد غصه نخور دم عیدی
فدای سرت
به یمن حماقت این‌ها در فیلترهای کیلویی الان از هر 100کاربر 99تاشون ف.شکن دارن و به راحتی می‌آن اینجا و مطالب خوبتو می‌خونهنو به ریش فیلترکننده‌ها هم می‌خندن

عیدت مبارک عزیزم

4. پرهام - مارس 21, 2010

توی این مملکت اگر زندان بری (سیاسی)، کتاب و فیلمت توقیف بشه یا وبلاگت فیلتر بشه، تازه معروف میشی!! معروفیت دو چندان شما را تبریک عرض میکنم.

5. مهدی فیروزی - مارس 25, 2010

چرا ناراحت؟!

وقتی وبلاگ یا سایتی فیلتر میشه، یعنی مطلب قابل تامل و تعمقی توش بوده!
خدا «فیلتر شدن» رو قسمت من هم بکنه!


بیان دیدگاه