jump to navigation

در شیراز بمب گذاری شد! آوریل 12, 2008

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , ,
trackback

در حدود بیش از یک ساعت پیش مطلع شدم که در مسجدی در خیابان شهید آقایی شیراز بمب گذاری شده و بیش از 200 نفر صدمه های جانی دیده اند!

تا الان که کل شیراز شلوغ شده و مردم همه رفتن اونجا البته من نتونستم برم و در خدمت شما هستم تا نیم ساعت دیگه فیلم هم به دستم می رسه و می تونید همین جا دانلود کنید!

من که خیلی دلم می خواد فیلم رو ببینم.

البته همین الان این خبر رو در خبر گزاری فارس هم دیدم!

این لینک رو هم می تونید در همین زمینه دنبال کنید.

دو تا فیلم کوتاه الان گیرم اومد که آپلود کردم توی 4shared و از اینجا می تونید دانلود کنید.حجمش 378 کیلو بایت هست و کیفیتش چندان تعریفی نداره که به علت ازدحام زیاد مردم نمی شده درست فیلم برداری کرد که من پیشاپیش عذر می خوام.

درآخر هم از دوستم حامد که مثل به گزارشگر شجاع به من کمک کرد تشکر می کنم.

اینم آخرین فیلمی که امشب یعنی یکشنبه توی یوتوب پیدا کردم که فیلم رو خود کانون رهپویان وصال فیلم برداری کردند:

دیدگاه‌ها»

1. aMiN - آوریل 12, 2008

اینم یه لینک تکمیلیه دیگه:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8701240799

2. Younes - آوریل 13, 2008

سلام برادر!
یکم تخفیف بده!
ظاهرا 66 نفر اند که 8 نفر حال وخیم دارند.

آمار عالی صحیح!

یاعلی
التماس دعا
یونس

3. پیام - آوریل 13, 2008

سلام من خودم تا 12 شب در خیابان اقایی بودم هنوز دارن مجروح میبرن
حال بسیاری از انها وخیم است اقای انجوی سالم اما بسیاری از زخمی ها حالشان بسیار بد بود بسیاری از افراد چهره ای سوخته داشتند بخشی از دیوار هم روی خانم ها اوار شده بود برای سلامتی همه انها دعا کنید

4. forohar - آوریل 13, 2008

che jaleb…..
man shiraziyam vali ta hala ke yek shanbas aslan in khabaro nashnide bodam . ehtemalan inam mesle baghiye etefaghaye shiraz maskot mimone.

5. nima - آوریل 13, 2008

خدا کنه کشته ها کم باشن

6. david - آوریل 13, 2008

مطمئنم این بمبگذاری کار عناصر وهابی هستش

7. elahe - آوریل 13, 2008
8. یاسی-مدیروبلاگ هنرهفتم - آوریل 13, 2008

خیلی دیشب از شنیدن این خبر متاثر شدم
خدا کنه که تعداد کشته ها زیاد نباشه و زخمی ها هم مورد حاد نداشته باشن
انشاالله صاحب مجلس جزای عوامل این کار کثیف رو میده

9. bihamta - آوریل 13, 2008

سلام
من شوکه شدم باورم نمیشه!آخه من هر از گاهی میرفتم اونجا اما اخیرا نتونستم برم…ولی واقعا متاسفم و خوشحالم که من اونجا نبودم

10. انفجار بمب در شیراز - آوریل 13, 2008

اخبار تکمیلی

11. مصطفی - آوریل 13, 2008

از همسر یکی از دوستام که پرستار بیمارستان نمازی بود سوال کردیم … متاسفانه تا دیشب ساعت دوازده 60 تا 70 نفر مورد زخمی و 1 نفر هم مورد فوتی بوده … خبر گذاری فاری اعلام کرده که انفجار ناشی از بمب گذاری نبوده ولی خب با توجه به استقرار یه تیپ کامل از سپاه پاسداران در اطراف زرهی و کانون وصال و همچنین صحبتی که با پرستار بیمارستان نمازی کردیم خیلی محتمل هست که انفجارناشی از بمب گذاری بوده …. هنوز هیچ گروه و یا تشکلی مسئولیت این بمب گذاری رو بر عهده نگرفته …. هر کسی که بوده واقعا بوئی از انسانیت نبرده و عملش کاملا منزجر کننده هست …

12. گجمو2 - آوریل 13, 2008

سلام
به وردپرس خوش اومدید.
تا به الان متاسفانه 11 کشته و 173 مجروح داشته.
امیدوارم با وبلاگتون تو وردپرس افتخار آفرینی کنید.

13. بهنام - آوریل 13, 2008

تقصیر این حکومته

به جای احترام به همه ادیان میان در مورد وهابیها بد میگن .مهم انسان بودن هستش حال به هر عقیده و منشی که دارن

خدا به بازماندگان شهدا صبر بده

14. فرزین - آوریل 13, 2008

واقعا متاسف شدم خیلی دلم گرفته آخه چرا چرا چرا………………………
نمیدانم چه باید گفت صحبت از پژمردن یک برگ نیست

15. اکبر - آوریل 13, 2008

من در شیراز زندگی می کنم طبق آخرین اطلاعات من مجمعا105 کشتهنفربودند که 10 نفر کشته وبقیه مصدومند

16. Kami Bato - آوریل 13, 2008

😐

17. tattoo - آوریل 13, 2008

رد پای طالبان!!!!

18. aMiN - آوریل 13, 2008

از زبان یک بلاگ نویس شیرازی دیگر:
http://lgodfather.com/?p=123

19. مهديه - آوریل 14, 2008

عجب صبري خدا دارد ، اگر من جاي او بودم …….

20. Arash - آوریل 14, 2008

طبق خبرهای رسیده این بمب گذاری کار خود رژیمه و فقط برای قربانی بودن
ایران از دست تروریست برای کاربرد خارجی و انحراف ذهن مردم از مشکلات موجود در جامعه برای کاربد داخلی انجام شده.

21. احسان - آوریل 14, 2008

این حرفهایی که اخبار ایران میگه همش دروغ هست.تا الان که دو شب از این حادثه ی غم انگیز میگذره که واقعآ جای تسلیت داره به خانواده های بازماندگان تعداد شهدا بیش از 70 تن هست.اما باشه که یک موقع میشه که گندش در میاد.
بدرود

22. خادمین هیئت رزمندگان و بسیجیان مسجد فاطمیه اسلامشهر. - آوریل 15, 2008

بسم رب الشهدا والصدیقین
یازهرا تا زنده ایم بی بی جان
رزمنده ایم بی بی جان
آفرین بر ره پویان وصال که به وصال رسیدند.مقصود توئی کعبه و بت خانه بهانه.
ضمن تبریک و تسلیت شهادت یاران با صفای آن دیاربه محضر امام زمان(عج)،نائب برحقش و تمامی دوستداران حضرت اباعبدالله(ع).
آمادگی خود را جهت هرگونه کمک اعلام می نماییم.
والسلام.
خادمین هیئت رزمندگان و بسیجیان مسجد فاطمیه اسلامشهر.
http://www.heyaat110.blogfa.com
hasan_3p_20@yahoo.com

23. ارزو نیکی - آوریل 15, 2008

بیشتر تو ضیح بده

24. مهسا - آوریل 15, 2008

هیچ ربطی به اقلیت مذهبی نداره این بحث بین آقازاده های این مملکته که این وسط جون این همه آدم مهم نبوده آماربسیاربیشتراز12نفر فوتییه.این حکومت فاسد مردم رو احمق فرض کرده وحسابی سواری می گیره .متاسفم که حکومت فاسد به ظاهراسلامی هنوزبه جنایاتش ادامه می ده وبعد میگه چیزی نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25. bitamin - آوریل 15, 2008

سلام دوست عزیز من مدیر کاکو شیرازی هستم
ممنون از خبری که گذاشتی

26. محسن - آوریل 16, 2008

پاسخ مهسا خوب بی شعور چه ربطی داره درسته یخورده کم کاری شده ولی دلیل نمیشه این چرت و پرتا رو بنویسی

27. عبدالرضا - شیراز - آوریل 20, 2008

حادثه اخیر انفجار ، انفعال رژیم در برابر حمله اعتقادی رسانه های غربی بود . این بدان معناست که با شروع موج جدیدی از تبلیغات دینی ادیان مختلف نظیر مسیحیت و فرقه هایی نظیر بهاییت در ماهواره و همزمان مجهز نمودن گروههای شبه نظامی سنی مذهب در بلوچستان نظیر جند ا… و درگیری با رژیم آخوندی ، رژیم بر آن شد که با سرکوب اين موج ، بقا خود را تضمین نماید . در واقع در موضع دفاع از خود بر آمد . به همین دلیل ، دو تن از مولوی های (علما)اهل سنت را به دار میکشد و برای این که بهانه ای برای خاموش کردن اعتراضات مردم شریف سنی داشته باشد همزمان یکی از مراکز شیعه را منفجر میکند تا در صورت اعتراض موج سنی جماعت این حادثه را به آنها نسبت دهد . این یک روی قضیه میباشد روی دیگر آن باز گذاشتن دست رژیم برای سرکوب سایر فرقه ها و مذاهب نظیر بهایی ، شافعی و … بوده و در واقع نوعی استبداد دینی .. اینها حتی با درویشها مخالفند و این پروژه ای است که فکر میکنم به صورت تبلیغی خود رژیم از نیمه های سال 86 آغاز کرده است . به هر حال هر انسان در انتخاب دین و مذهب آزاد است و هیچ رژیم دست نشانده و موقت نمیتواند با ابن افکار مخالفت نماید . با تشکر

28. فهیمه - آوریل 24, 2008

ان شا<الله اصل قضیه رو میشه شماها با خیال راحت بشینین و اسپاگتی بزنین تو رگ{ با خنده }

29. تولد يك سالگي اين بلاگ و سال نو مبارك « P30Geek - مارس 16, 2009

[…] در شیراز بمب گذاری شد! ( 2881 بازديد ) […]


پاسخی بگذارید

