jump to navigation

مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من! مه 5, 2008

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , ,
trackback

مونيكا بلوچي رو من با شاهكارش در فيلم مالنا شناختم كه مي تونم به جرات بگم بهترين فيلم تمام دوران زندگي من خواهد بود! و شديدا توصيه مي كنم كه مخصوصا آقايون اين فيلم رو ببينند.

او كه هنرپيشه اي زيبا، خوش استيل و البته س.ك.س.ي است، كار هنريش را در سال 1990 در حالي كه دانشجوي حقوق بود در كشور مادريش يعني ايتاليا آغاز كرد و در سال 1992 با نقش كوچكي كه فرانسيس كاپولا به او در فيلمش داد وارد دنياي حرفه ايي شد!

او كه فيلم هاي زيادي را بازي كرده است اما شاهكارش در فيلم مالنا در سال 2000 بود كه به تنهايي و با هنر مندي فيلم را جلو مي برد و كانديد جايزه اسكار نيز شد! البته در سكانس كوتاهي در فيلم ماتريكس 2 نيز بازي كرده است كه مي توان به آن اشاره كرد و همچنين فيلم جنجالي مصائب مسيح كه بازي متفاوتي را از او شاهد بوديم.

او كه متولد 09/30/1968 در شهر پروگياي ايتالياست همچنان در دنياي هنر پيشگي يكه تازي مي كند.

بقيه عكسها در ادامه كه توصيه مي كنم از دستشون نديد!

دیدگاه‌ها»

1. دایی البرز - مه 6, 2008

ایول دوسش می دارم اساسی.یه کالکشن از عکساشم دارم.یه زمانی می خواستم توی یه انجمن ایرانی براش تاپیک بزنم کلیا عکسشو جمع کنم و یه Cd و ایده آل تر یه DVD شد فی سبیل المونیکایی سند کنم برای بقیه:دی دیگه چه کنم حسش نیست.موفق باشی

2. یاسی-مدیر وبلاگ هنر هفتم - مه 7, 2008

جالب بود دست شما درد نکنه

3. bihamta - مه 9, 2008

عکسا فوق العاده بودن …
بابا خوشکل!
دستتون درد نکنه

4. Atonement - مه 12, 2008

ای ول

5. راد - مه 13, 2008

به ما چه مبارک صاحبش!

6. حسن تركه - مه 13, 2008

اي خدايي كه مونيكا مي آفريني پس چرا در خلقت احمدي نژاد مي ريني

لالتا - اوت 15, 2009

باسلام تا به اين حد كوته فكر سقراط هم زشت بود

حسین - سپتامبر 21, 2009

از کوته فکری تو حسن ترکه

7. اسكارلت جانسون دومين زن هنرپيشه مورد علاقه من « P30Geek - ژوئن 12, 2008

[…] مرتبط: مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من! […]

8. دقایق پایانی فیلم مالنا :: Malena « P30Geek - اوت 31, 2008

[…] مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من! […]

9. amin - سپتامبر 12, 2008

اخه تو رو چه به علایق من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یهو دیدی غیرتی شدم حالتو گرفتم هااااااااا

10. هادی - سپتامبر 18, 2008

خرابه اون چشای مشکی آریایی خوشکلتم من دختر جووووووون

11. امير - سپتامبر 27, 2008

Ireversable
يك فيلم ديگر از اين بازيگر

12. ELHAM PANAHI - اکتبر 9, 2008

be khoda rast migam man ye khahar daram kopiye ine hame ham behesh migan

حسین زاده - نوامبر 22, 2009

سلام خانوم پناهی
من مرتضی حسین زاده ، مجرد ولی در صدد ازدواج هستم
موقعیت شغلی اجتماعی و مالی خوبی هم دارم
با کیفیتی که از خواهرتون تعریف کردین، اگه ایشون مجرد هستن بنده خیلی مفتخر میشم که بتونم از طریق شما با ایشون آشنا بشم
خیلی تشکر میکنم اگه از طریق ایمیل آدرس بنده:
mortezahoseinzadeh@yahoo.com
به من اطلاع و افتخار بدین

13. yas - دسامبر 8, 2008

مرسی عکسای مونیکا خیلی قشنگ بود البته اینوهم باید بگم که مونیکا واقعا زیباست

14. hirad - فوریه 11, 2009

age nazare mano mikhay man az un khoshgel taram……bad salighe

15. محمد - فوریه 19, 2009

یهیه چند تا سایت هم جنس بازی معرفی کن

16. تولد يك سالگي اين بلاگ و سال نو مبارك « P30Geek - مارس 16, 2009

[…] مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من! (4826 بازديد ) […]

17. محمد رضا - آوریل 6, 2009

too aksare filmash lokht mishe…az malena va film haye nesbatan jadidesh..malenaro ke kheili doost daram ama na bekhatere monika bekhatere oon pesare

18. بهمن - ژوئن 29, 2009

سلام به همه بچه هایی که مونیکارو دوست دارن می خواستم بگم که مونیکا یکی از اون هوریاست

19. ليليل - اوت 15, 2009

خودتوبه يه روان شناس معرفي كن؟

gdgh - اوت 15, 2009

زيبا ترين دنيا الپاچينو بود ولي حيف كه دردنياي غرب زندگي ميكنه ماشا مانكن روسي هم زيبا ولي مسلمان شد.

dsssdsd - اوت 15, 2009

حضرت مريم هم زيبا ولي بي شرافت نبود

20. حرومزاده - اوت 16, 2009

عجب کسیه بده بکنیم

21. تینا - نوامبر 1, 2009

وای چقدر شبیه منه

22. ali - ژانویه 2, 2010

شاشش تو دهن احمدي نژاد و (خ ا م ن ه اي)

23. deja ve - فوریه 13, 2010

سلام به همه

چقدر نظر؟! جا خوردم.

خوب دوستان نه هر که چهره بر افروخت دلبری داند….


پاسخی بگذارید

