jump to navigation

4 ماه با وردپرس ژوئیه 26, 2008

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

واقعا برای نوشتن این پست شبها و روزها لحظه شماری می کردم! 4 ماه گذشت، واقعا چه زود گذشت، امروز دوست داشتم شادیم رو با همه دوستان اینترنتی تقسیم کنم!

بعد از گذشت تقریبا 4 ماه در بلاگستان فارسی و تجربه ایی متفاوت با وردپرس عزیز باید بگم که امروز پیج رنک بلاگم شد 4 !!!

خودم که اصلا فکر نمی کردم که به این زودی زیاد بشه و یه دفعه هم بشه 4 !

من کلا مخالف بلاگ بودم ولی حالا می بینم اگه آدم یه بلاگ داشته باشه و اصول رو رعایت کنه (منظورم کپی رایت هست) داشتنش خیلی مفید هست.

من در این 4 ماه چیزای زیادی یاد گرفتم مخصوصا در حوزه نت و البته دوستان زیادی هم پیدا کردم که تجربه ایی متفاوت رو واسم به همراه داشت! در این 4 ماه که از عمر این بلاگ می گذره چیزی در حدود 110 پست رو نوشتم که حدودا 51 هزار بازدید داشتم و 68 نفر هم با فید دنبالم می کنند که آمار راضی کننده ایی هستند .

دوست دارم از همه دوستانی که با نظراتشون ( 825 نظر در این 4 ماه ) من رو تنها نگذاشتند تشکر کنم مخصوصا از دوست خوبم حامد که همیشه مشوق من بوده.

اول از همه باید از فتحی بزرگ تشکر کرد که همیشه یکه تاز بلاگستان فارسی بوده و هست، دوم از بلاگ خوب R2GBlog که من مطالبش رو خیلی دوست دارم و دوستان خوب دیگری که همیشه همراه من بودند :صادق ، بامدادی ، امین هاشمی ، سینا ، نوژن ، مهران ، علی ، وب ساز ، پونز ، نون وا ، مجید مهرتاش ، شوکا ، دل زده ، سروش ، یکی یه دونه ، صندوقک ، کمال ، مهرنوش محتشمی ، مصطفی ، چشم غمگین ، تکا ، محمد امیری ، مسعود قاسمی ، امین ، اگزا ، دزستر ، مصطفی هخامنشی ، گجمو ، نفیر ، پیام ، نیک نگار ، علی قائمی ، نفیس ، راروس ، یاسی و البته لی لی و بی همتا هم که نباید فراموش بشند.

البته دوستان زیاد دیگری بودند که همینجا از همشون تشکر می کنم و عذر خواهی می کنم که اسمشون رو نیاوردم.

پی نوشت: در صفحه ایی که خیلی مورد استقبال قرار گرفت به نام» بلاگ ها و سایتهایی که دنبال می کنم » شما هم می تونید با تبادل لینک در اون قرار بگیرید اگه هنوز قرار نگرفتید.

دیدگاه‌ها»

1. bihamta - ژوئیه 26, 2008

برات همیشه آرزوی شادی و موفقیت دارم …
وبلاگت خیلی خوبه و مخصوصا انتخاب و سلیقت در عکس و تبلیغات عالیه
سبز باشی

2. محمد امیری - ژوئیه 27, 2008

سلام
رفيق خوشحالم كه به اين موفقيت دست يافتى :–)
انشاالله رنك بلاگت 10 بشه :–)
موفق و سربلند باشى

3. sinac - ژوئیه 27, 2008

امین جان ممنون، امیدوارم در زندگی واقعی هم همینطور موفق باشی.

4. silvercover - ژوئیه 27, 2008

چیزی مهمه اینه مه هر کسی برای رویاهاش تلاش کنه. امین تلاش کرد، امیدوار بود ، ذوق داشت الان به وجد اومده…

5. sinac - ژوئیه 27, 2008

سلام مجدد بر امین، دوست گرامی پیرو کامنتهایی که در یاهو مسنجر برایت فرستادم و به دلیل متواری شدن شما و شانه خالی کردن از دادن شیرینی به دلیل بالارفتن رنکینگ بنده دست به تاکتیک انتحاری زدم تا عبرتی باشد برای کسانی که از دادن شیرینی شانه خالی میکنند. برای تفهیم بیشتر به لینک زیر سری بزنید. oh my god 😆
https://balatarin.com/permlink/2008/7/27/1359896

6. علیرضا - ژوئیه 27, 2008

دوست عزیز بهتون تبریک می گم و برای شما و وبلاگتان آرزوی موفقیت می کنم. من تا به حال برایتون نظر نداده بودم دیگه الآن اومدم تو صفحه اصلی وب تان تا با امکاناتش هم بیشتر آشنا بشم.

7. پیام - ژوئیه 27, 2008

تبریک میگم، بعد از 4 ماه page rank چهار به نظر من که عالیه، خوب این از نتایج دوستان زیاده. راستی آقای امیری فرمودن 10 یکوقت منتظر 10 نباشی من فکر کنم فقط خود google.com رنکش 10 ه چون حتی yahoo.com و … 9 هستن. (می دونم ایشون شوخی کردن)

راستی پست جدیدم مطالب خیلی جالبه داره حتما یه سر بزن:
http://payamspot.blogspot.com/2008/07/2.html

فعلا

8. Mostafa - ژوئیه 27, 2008

سلام،
تبریک می گم و پوزش از این که این چند وقته سر نزده بودم! سرم خیلی شلوغ بود و هست. البته ساعت خوابم رو از 5 ساعت به 4 ساعت کاهش دادم تا به بلاگ هم برسم.
خوشحال شدم نام خودم رو هم توی پستت دیدم.
راستی، احیاناً لینک وبلاگ مجید مهرتاش رو اشتباه ننوشتید؟ مگه MyLocal نیست؟
ان شاء الله یه پست مثل این رو وقتی رنکت 10 شد دوباره ببینم 😉

9. ادیتور فارس مارکت - ژوئیه 27, 2008

سلام

اقا واقعا تبریک میگیم .

شما زحمت تلاش خودت رو گرفتی و خسته نباشی دوست عزیز .

امیدوارم بیشتر بشه و بالاتر بره البته از این جا به بعد یکم مسیر سخت تر میشه اما شما که تو یه بازه زمانی کوتاه به اینجا رسیدی انشا الله از این جا به بعدش رو هم طی میکنی و فقط به چهار راضی نمیشی .

حامد خبرم کرد و وظیفه بود برای عرض تبریک برسم خدمت

خدانگهدار
علی

10. Mostafa - ژوئیه 27, 2008

دوباره سلام،
خواستم بگم که می خوام یه «صندلی داغ وبلاگی» راه بندازم، یه پست در این مورد توی بلاگم دادم، حالا منتظر نظر شما استاد و دیگر دوستانم تا کار رو شروع کنیم.
با تشکر

11. aminhashemi - ژوئیه 27, 2008

1-سلام ، احوال شما؟
2- خیلی حال کردیم
3- تبریک می گم امیدوارم شیرینیش فراموش نشه و البته به زودی با رنک های بالاتر ببینیمت (و 100 البته موفقیت های دیگه چه توی نت و چه توی زندگی)

4-ای ول کلا این پستت یک طرف اون قسمتی هم که بلاگ من بود یک طرف :p

5- سلامت+موفق و شادکام باشی

6-تموم شد 😀 بای

12. egza - ژوئیه 27, 2008

سلام
وقتی دیدم توی لیست دوستان من رو هم نوشتی کلی ذوق کردم خیلی خوشحال شدم دوست عزیز امیدوارم رنکت ده بشه
البته نمی دونم گوگل خیلی دست ودلباز شده یا ما حسابی کولاک کردیم من امروز دقیقا 96 روزه می شه که وبلاگ نویسی رو شروع کردم حالا گوگل تولبار می گه رنک چهار همچنین هنوز آثار افزایش پیج رنک (مثل افزایش بازدید کننده از طرف موتور جستجو) رو ندیدم بابت همین هنوز تو خوابم و باورم نمی شه راستی می شه بگی چطور فهمیدی این لیست بالای پیج رنکی های وردپرسه؟
موفق تر باشی

13. صادق - ژوئیه 27, 2008

خیلی خجالت کشیدم! خوب به نسبت چهار ماه شما از چهار سال من خیلی پربارتر بوده. بهت تبریک عرض میکنم. امیدوارم که روز به روز شاهد پربارتر شدن اینجا باشیم.

راستی! من همیشه مطالب خوبتون رو از طریق فید دنبال میکنم. اما بعضی روزها اینقدر گرفتار میشم که فرصت نمیکنم بیام و نظر بدم و عرض ادب کنم. امیدوارم منو ببخشی رفیق.

14. Mostafa - ژوئیه 27, 2008

بازم من…
فکر کنم باید یه بار دیگه لینک ها رو چک کنید ها!!!
لینک دل زده و سروش هم نون وا شده!

15. لی لی - ژوئیه 27, 2008

امیدوارم همیشه موفق باشی و یادت نره که موفقیت تعریفهای زیادی داره همینطور خوشبختی پس سعی کن بهترین تعریفشو پیدا کنی و به اون برسی موفق باشی و خوشبخت

16. satrap - ژوئیه 27, 2008

😀 اسم منم اون توئه.مرسي.بهت تبريك ميگم.زنده باد خودت و وبلاگت.
باور كن از وقتي كه با وبلاگ تو آشنا شدم خيلي چيز هاي جالبي فهميدم.واقعا عاليه.تبريك ميگم به دو دليل:1.رانكت 4 شده.2.وبلاگت چهار ماهه شده.وايسا حالا 1 ساله شه.خودم برات كيك اينترنتي با فوتوشاپ درست ميكنم 😀
بدرود

17. raoros - ژوئیه 27, 2008

تبریک تبریک دوست وبلاگ نویس 🙂
البته من زهرا هستم یا همان رائوروس 😀

18. پدرام - ژوئیه 28, 2008

ما هم در خوشحالیت شریک بدون …
ان شا الله که هر روز بهتر از دیروز باشد
و ممنون به خاطر 4 ماه تلاشت در وردپرس …..

یا حق

19. Mostafa - ژوئیه 28, 2008

دوباره سلام،
می بخشی، در مورد اون پست مشکل از این دایل آپ لعنتی بود. کامنت ارسال شده بود ولی پستم نه.
درستش کردم… منتظر نظرات مفیدتون هستم.

20. gajamoo2 - ژوئیه 28, 2008

سلام.
راستی چی باید بگم؟
تولد تولد / تولد 4 ماهگیت مبارک 😀 ؟

21. مهرنوش محتشمي - ژوئیه 28, 2008

نیم ساعتی توی وبلاگت چرخیدم و خیلی از مطلبهاتو خوندم ! بسیار مفرح بود ! مخصوصا قسمتهای عکسهای تبلیغاتی !
امیدوارم همچنان پرکار ببینمت !

22. یک فتحی - ژوئیه 28, 2008

خیلی خیلی عالی بود امین جان.
از این همه لطف شما به خودم واقعا شرمنده شدم و سعی می کنم در این باره سکوت کنم چون واقعا هر چی بگویم جوابگوی محبتهای شما به من نخواهد بود.

مطمئن باش با 4 شده پیج رنک پی سی گیک یک گام بلند به سوی موفقیت بیشتر بر می داری چون افراد بیشتری خواهند بود که به مطالب خوبت خواهند رسید و خواهند آموخت.

همواره موفق و موید باشید.

پی نوشت: من این وردپرس.کام را دست شما سپردم. هر روز سرفرازتر از پیشش کنید. من که نتوانستم شرمنده اش شدم

23. دوشیزه شین - ژوئیه 28, 2008

سلام .تولد چهار ماهگی! مبارک.
من توی زندگی دوستان زیادی داشتم،اما دوستانی که خیلی با آنها خوش بودم همین دوستان وبلاگی ام بودند.قدرشان را بدان.
به امید روزی که پیج رنکت 10 بشه.

موفق باشی

24. DESERTER - ژوئیه 28, 2008

مبارك باشه… خوشحالم كه خوشحالي…
و ممنون كه اسم منم آوردي ..ولي اسم وبلاگ رو اشتباه نوشتي … دقيقا اينجوري خونده ميشه: «ديــزرتر» يا DIZERTER … مهم نيست البته… !
ببخش چند وقته كم ميام… ولي جبران مي كنم..

25. cropht - ژوئیه 28, 2008

تبریک می گم . با این که با هم شروع کردیم تو خییلی خیلی بیشتر از من پیشرفت کردی …

26. noonva - ژوئیه 28, 2008

تبریک میگم ، امیدورام همیشه موفق باشی ، من هم همیشه از فید وبلاگت رو دنبال می کنم و معتقدم تبادل لینک بدون فید ارزشی نداره.

27. AmirH.Me - ژوئیه 28, 2008

تبریک میگم ، در طول 4 ماه این موفقیت قابل تحسین هست دوست عزیز

با امید موفقیت روز افزون شما
شاد باشید

28. Reza. R - ژوئیه 28, 2008

منم بت تبریک میگم ایشالله 4 سالگیتو جشن بگیری با پیج رنگ 8 !!!
ببخشید که یه کم دیر تبریک گفتم، عیدی اصم قطع بود، مجبور بودم صبور باشم.
راستی ممنون که به وبلاگ من لطف داری ما هم وبلاگ شما رو خیلی دوست داریم.

29. علیرضا - ژوئیه 28, 2008

آقا ممنون از لطفت !
با سرعت 100 کیلو هست ، داریم به کار های عقب مونده میرسیم .
کار هایی که از سرعت 16 داشتیم .

30. پونز! - ژوئیه 28, 2008

مبارکه عزیز! از اینکه از دنیای wp لذت میبری خوشحالم!
زنده باد!

31. gemgolden - ژوئیه 29, 2008

سلام.رنگ 4 هديه معشوقت بود به اين همه توجه ي كه بهش داري.كم گذاشته ايشا لا بعدا جبران مي كنه.

32. علیرضا - ژوئیه 29, 2008

میرسیم به رنکت داداش ! { اعلام جنگ d: }

نرسیدیم هنوز ، الان تهرانیم .

33. mehran110 - ژوئیه 29, 2008

سلام
توی چهار ماه پیج رنک 4 واقعا عالیه،امیدوارم به همین سرعت بازم پیشرفت کنی
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

34. علی - ژوئیه 29, 2008

من هم تبریک می گم و با ارزوی موفقیت برای شما

35. صندوقک - ژوئیه 29, 2008

مبارک باشه بسیار بسیار زیاد همیشه موفق موفق موفق باشید

36. delzadeh - ژوئیه 29, 2008

سلام. اولا تبریک میگم. ثانیا از دیر تبریک گفتنم عذر میخوام. بهانه:‌ گرفتاری!
مطلب سوم :‌میدونید که طبق شنیده‌‌‌ها بچه تا چهارماهگی که توی شکم مادرشه،فاقدروح هستش یعنی در آوردن بچه تا قبل از چهارماهگی مشکل شرعی نداره ولی بعد از اون دیگه بچه صاحب روح میشه و هر نوع دستکاری ان گناه است
گرفتی چی میخوام بگم؟ مسئولیتت بیشتر شده ولی میدونم که میتونی!

37. مژده - ژوئیه 30, 2008

سلام میشه برام توضیح بدی که این رنکینگ چیه و از کجا متوجه میشی؟

38. چشم غمگین - ژوئیه 30, 2008

ایشالله 4ماهه دیگه یه خبر خیلی خیلی رو بهمون خبر بــدی!!! موفق باشی!!! 🙂

39. چشم غمگین - ژوئیه 30, 2008

خیلی خیلی چی؟ مهم؟ خوب؟ شیرین؟ جالب؟!

40. hajieh - ژوئیه 31, 2008

تقریبا میشه گفت که 4 ماه رو با موفقیت گذروندی و آمارت برای 4 ماه خوبه .
ممنون که اسمی از من هم آوردی !

41. websaz - ژوئیه 31, 2008

موفق باشی . بیشتر توصیه میکنم رو به نوشتن بیاری .

42. tookaa - اوت 1, 2008

سلام دوست عزیز و تبریک
ممنون که منم لینک کردی ..اما (تکا ) نیستم و (توکا) هستم .

43. eleram - اوت 3, 2008

ببینم می تونی این عقربه رنک گوگل و بترکونی بزنی 11؟!!!

آخرش اینا میان میگن آقا ما به خاطر این بلاگ رنگ ها رو می کنیم 0 تا 100 آخه شما توش جا نمیشی…

خودمم نفهمیدم چی گفتم 😉

44. eleram - اوت 3, 2008

البته خب منظورم از رنگ همون رنک بود گیر ندین دیگه خوابم میاد به خدا :d

45. jabera - ژانویه 5, 2009

سلام
ميشه بنده را هم لينک کنيد
اگر مايل بوديد من را با نام «نرم افزار کامپيوتر و موبايل»
لينک کنيد و به بنده خبر دهيد تا شما را لينک کنم
ممنون
http://www.javidstore.mihanblog.com

46. نفیر - ژانویه 28, 2009

آقا شدیداً 4 ماهگیت رو بهت تبریک می گم … پیج رنک 4 هم خودش کلی تبریک می خواد که واقعاٌ زبان من قاصره !
همیشه با پست های بی نظیرت خوب آدم رو به کارات جذب می کنی !!!
ایشالله که همیشه موفق باشی.

47. تولد يك سالگي اين بلاگ و سال نو مبارك « P30Geek - مارس 16, 2009

[…] كه مي دونيد در 4 ماهگي اين بلاگ رنكش به جهار رسيد كه قابل قبول بود. در اين يك سال نزديك […]


پاسخی بگذارید

