jump to navigation

طرز صحيح استفاده از كيبورد و ماوس فوریه 28, 2010

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

كساني كه هر روز با كامپيوتر كار مي كنند،‌ استفاده نادرست از كيبورد و ماوس موجب بروز عارضه ايي موسوم به » سندروم تونل كارپال » مي شود.

اين عارضه بسيار آزار دهنده است و دردناك بوده و درمان و جراحي دشواري دارد.

در زير چند عكس از عمل جراحي اين عارضه و تكنيك هاي صحيح استفاده از اين دو ابزار و نيز چند نرمش ساده قرار داده شده است.

اميد است كه در نشر اين اطلاعات اهتمام بورزيد.

اطلاعات بيشتر در مورد اين بيماري

دیدگاه»

1. silvercover - فوریه 28, 2010

نکته های بسیار ساده و در عین حال کلیدی و مهم. من مدتی از درد ساعد رنج می بردم و خوب می دونم که رعایت این نکته ها میتونه چقدر موثر باشه. البته این رو هم بگم که ابتدای شروع و عادت درست مهم هست و اگر بد عادت باشیم باید خیلی هوشیار باشیم.

2. یک گرم - مارس 1, 2010

نکته کلیدی و اساسی مهمی بود. ممنون از عکس‌های زیبا( هرچند چندش‌آور!)

3. حسن - مارس 1, 2010

ممنون
عالی بود و مفید

4. حسن - مارس 1, 2010
5. فرزاد - مارس 2, 2010

ممنون زیبا وکاربردی بود

6. حسن - مارس 2, 2010

عجب
تا حالا فکر می کردیم فقط بیل و کلنگ آسیب داره

7. ر د ک - مارس 3, 2010

عالی بود
همین الان از پشت سیستم بلند میشم میرم استراحت کنم!

8. هانیه - مارس 4, 2010

ممنون !

9. امیرمسعود پورهاشم - مارس 6, 2010

سلام نیما جان
خیلی خیلی عالی بود
واقعا لذت بخش بود، من دادم بقیه بچه های شرکتم بیایند ببینند./

10. شوکا - مارس 6, 2010

مدتی بود که وقتی با دستم زیاد می نوشتم یا این که با موس کار می کردم دیگه دستم توانایی گرفتن خودکار و ماوس رو نداشت ، خیلی هم تو اینترنت سرچ کردم ولی نفهمیدم که اسم بیماریه چیه، مرسی از پستت خیاالم راحت شد ، چیز مهمی نیست( فکر می کردم ام اس باشه )

11. چاردیواری » موس منحصر به فرد - مارس 9, 2010

[…] مطلب مرتبط: عارضه “سندروم تونل کارپال“ […]

12. مهدی - مارس 12, 2010

سلام
وب جالبی داری حال کردم
خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم .
ممنون


بیان دیدگاه