jump to navigation

دغدغه دكتر شريعتي ! ژانویه 23, 2010

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , , , , ,
trackback

من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی می کنم

که در آن دویدن سهم کسانیست که نمی رسند

و رسیدن حق کسانیست که نمی دوند!

فيد اين بلاگ



دیدگاه‌ها»

1. دل‌زده - ژانویه 23, 2010

و جالب‌تر اینکه تعداد کسانی که می دوند، خیلی بیشتر از کسانی است که نمی‌دوند.

2. امیر - فوریه 17, 2010

تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارم در صورت موافقت بنده را بانام
علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک یا قسمتی از آن
http://oonieknafar.blogfa.com
لینک کرده سپس به من خبردهید تا شما را باچه نامی لینک کنم
با تشکر ستوده


پاسخی بگذارید

