jump to navigation

يك ماه تجربه من با ويندوز سون (Seven) اوت 26, 2009

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

windows_7_comingsoon2تقريبا يك ماهي ميشه كه از آخرين ويندوز مايكروسافت كه اسمش رو سون (هفت) گذاشتند استفاده مي كنم (حتما مي دونيد كه چرا اسمش رو سون گذاشتند؟ چون هفتمين سيستم عامل مايكروسافت هست) و اگر بخام نظرم رو فقط در يك جمله بيان كنم اينه: يك سيستم عامل ايده ال و كم نقص

به صورت كلي اگر بخوام توضيح بدم در مورد اين سيستم عامل بايد بگم كه نسخه RC1  (نسخه ماقبل فاينال) در سايت مايكروسافت واسه دانلود قرار داده شده كه يك فايل ايزو هستش و حجمش چيزي در حدود 2.5 گيگابايت هست كه دوست خوبم مسعود واسم دانلود و ارسال كرد.

اول كه سيستم عامل لپ تاپم به صورت اوريجينال ويستا بود و خواستم آپ گريدش كنم كه بهم ارور داد كه بايد سريس پك يك رو داشته باشي و منم كه حوصله دانلود سرويس پك يك ويستا رو نداشتم شروع به نصب ويندوز كردم.

از اولين لحظه كه شروع به نصب كردم راحتي كار و سرعت نصب ويندوز نظرم رو جلب كرد به صورت كلي اگه بخوام مقايسه كنم از ويندوز xp كه خيلي راحت تره و نمي خواد وسط نصب شما بيياد و يك سري تنظيمات رو انجام بديد و تنظيمات از وسط نصب به ابتداي نصب جابجا شده اونم به صورت خيلي مختصر و از نظر مدت زمان هم كه به نظرم با ويندوز xp براره و خوش بينانه مي تونم بگم كمي بيشتره و در مقايسه با ويندوز ويستا كه سرعت نصب بيشتره اما از لحاظ ظاهري 90% مثل ويستا هست نصب اين ويندوز.

وارد سيستم عامل كه ميشيد در لحظه اول همه چيز مانند ويندوز ويستا ميمونه تسك بار نسبت به ويستا تغيير كرده و خيلي مفيد تر و كاربردي تر شده و در لحظه اول خبري از گجت هاي كناري ويندوز هم نيست اگر خواستيد مي تونيد اون رو دستي اضافه كنيد.

همانطور كه گفتم از لحاظ ظاهري تغييرات بسيار كمي نسبت به ويستا داره اما از لحاظ كارايي زمين تا آسمان با ويستا تفاوت داره.

به نظرم در ويندوز سون مشكلات و ايرادات ويستا رو بر طرف كردند و شده اين ويندوز : اولين و بارزترين نكته در اين ويندوز استفاده بهينه تر از سخت افزارهاي كامپيوتر هست طوري كه شما مجبور نيستيد براي نصب ويندوز سون تغييرات سخت افزاري بديد بر عكس ويستا.

ارتباط بين سخت افزار و نرم افزار كه دقيقا وظيفه سيستم عامل هست در اين ويندوز به ايده آل نزديك شده و خبري از اون هنگ كردنهاي بيهوده يا مشكلات سخت افزاري در حين كار با سيستم عامل نيست و مانند يك ماشين بنز كه با سرعت و بدون صدا و بسيار روان كار مي كنه عمل مي كنه در صورتي كه ويستا مثل ماشين پيكان ميمونه.

بعد نصب سري به درايورهام زدم و ديدم 70% درايورها رو خودش به صورت ديفالت شناخته و كلي ذوق كردم و بقيه رو همون ورژن ويستاش رو كه زدم بدون مشكل كار كرد! ( در صورتي كه در ويندوز ويستا نصب درايورها يكي از بارزترين مشكلات بود در آغاز كار)

از لحاظ حجمي چيزي در حدود 8 گيگابايت فضا اشغال مي كنه كه از ويندوز XP كمي بيشتره و از ويندوز ويستا خيلي كمتره و در نهايت 90% نرم افزارهاي جاري بدون هيچ مشكلي روش نصب ميشه و اگر نرم افزاري نصب نشد اين قابليت رو داره كه به حالت XP روش نصب كنيد كه قابليت مفيد و جالبيه.

در كل من توي اين يك ماه از كار كردن با اين ويندوز لذت بردم و اصلا ديگه غير ممكنه كه به سمت ويندوز XP برگردم و به همه هم توصيه مي كنم كه يواش يواش نقل مكان كنند چون تا يك يا حداكثر دو سال ديگه همون بلايي كه سر ويندوز 98 اومد سر ويندوز XP مياد و همه مجبورند از اين ويندوز كاربر پسند استفاده كنند.

در آخر يك فايل PDF مي زارم كه توضيحات بيشتري در مورد اين ويندوز داده :

download_button

دیدگاه‌ها»

1. masoudccna - اوت 26, 2009

به خاطر علاقه شدیدی که به مایکروسافت دارم و کلا محصولاتش را بسیار خوب می دانم و سیاست مایکروسافت را بهترین می دانم همیشه محصولات این شرکت را استفاده می کنم
در مورد سیستم عامل دیگر مایکروسافت سنگ تموم گذاشت و با ارائه هفتمین سیستم عامل خودش مشت محکمی بر دهان لینوکس و مک که البته در مقابل ویندوز مایکروسافت عددی نبودند نهاد
ممکنه ظاهر این ویندوز کمی شبیه به ویستا باشه ولی در هر نقطه از ویندوز که توجه کنیم تغییرات اساسی روی آن اعمال شده، از تسکبار گرفته تا ویندوز مدیا پلیر و گجت ها و اینترنت اکسپلورر و کانکشن و ….
باز هم امین جان به خاطر لطفی که به من داری ازت ممنونم

مرتضی - سپتامبر 9, 2009

دوست عزیز می شه بگی چه مدت و با چه نسخه هایی از لینوکس کار کردی که فهمیدی ظمایکروسافت «مشت محکمی» به دهن لینوکس زده؟
و همینطور که می گی عددی نیستند؟

مجید - سپتامبر 9, 2009

اصلا ماکروسافت با این کار مشت محکمی هم در دهان استکبار زد !

خود ماکروسافت هم با این اعتماد به نفسی که شما از محصولاتش تعریف میکنن ، بهشون اعتماد نداره !

شما قبل ازمقایسه میگی که علاقه شدید داری به مایکروسافت ! پس قطعا نمیتونی نظر درستی در مورد بقیه ی سیستم عامل ها بدی !

اکثر کسانی که میبینی لینوکس کار میکنن حداقل چند سال با محصولات مایکروسافت سرو کله زنند .

دوست عزیز انحصار خوب نداریم همونطور که دیکتاتور خوب نداریم ، مایکروسافت هر چقدر هم خوب کار کنه (البته نسیت به محصول قبلی خودش نه نسبت به رقیبانش 😉 ) باز هم شرکت انحصار گرایی هست و انحصار رو به شکست پیش میره

aMiN - سپتامبر 9, 2009

من واقعا نمي دونم چي بايد بگم
آخه من از تجربم با ويندوز سون گفتم شما مييايد مي گيد لينوكس
من ارادت خاصي هم به لينوكس دارم اما بحث اين تاپيك فقط ويندوز سون هست
مرسي كه سر زديد

سحرناز - سپتامبر 18, 2009

شما می دونید کامنتی که واسه هر ÷ست میذارن معنیش چیه؟
یعنی شما راجع به همون آپ نظر بدید
منم از رئیس جمهور خوشم نمیاد ولی دلیلی نداره همه چیو با هم قاطی کنم
آخه مایکروسافت چه ربطی به دیکتاتور داره
مثل این می مونه شرکت بی ام و رو با اوباما مقایسه کنی
خیلی جالب بود
موفق باشی

2. silvercover - اوت 26, 2009

من وقتی سرویس پک یک ویندوز هفت اومد احتمالا میرم سمتش.

3. سیناک - اوت 27, 2009

سلام بر امین گل و دوست داشتنی خودم ، آقا بنده این نسخه‌ی نهایی RTM بود چی بود از کجا دانلود کنم ، هرکی گذاشته برای دانلود به کرک هم براش گذاشته و توی کامنت‌ها هم کاربرایی که دانلود کردند میگن کرکش ویروس داره ، اصلا نسخه‌ی نهایی کرک می‌خواد؟!

aMiN - اوت 27, 2009

سايت مايكروسافت واسه دانلود گذاشته
همه فروم هاي خارجي هم واسه دانلود گذاشتند
احتياجي هم به كرك نداره
شما فقط نصب كن

4. پیام - اوت 27, 2009

این امتحان ها تموم شه من هم حتما به 7 نقل مکان می کنم، خوشحالم که اینقدر مثبت در موردش نوشتید.

5. satrap - اوت 28, 2009

باید ویندوز جالبی باشه!!!خلاصه نسخه‌ی اصلاح شده‌ی ویستا میشه اسمش رو گذاشت!
خیلی جالب بود مرسی

6. topofbest - اوت 28, 2009

سلام . با این توضیحی که دادی فکر کنم وقتشه که xp رو ب خیال بشیم .
پارسال سراغ ویستا رفتم ولی به خاطر محدودیت هایی که باسم داشت مثل vpn و …. دوباره برگشتم به Xp امید وارم این یکی دیگه درست باشه .مرسی از توضیحاتت .
راستی چرا به م اصلا سر نمیزنی ؟؟؟؟؟ وبلاگت در بخش وبلاگ دوستان و وبلاگم ثبت شده ولی یه سری به ما نمیزنی .
منتظرم .
موفق و سلامت باشی.

7. علیرضا - اوت 29, 2009

این لپ تاپ من XP رو به زور میخوره . شرط میبندم کلا بره تو کما اگه ویندوز 7 رو بریزم توش . یه بار که ویستا ریختم ، کلا دپرس بود !

aMiN - اوت 29, 2009

يك بار امتحان كن
فكر كنم ارزشش رو داشته باشه و خيلي هم به سيستم فشار نياد
از لحاظ استفاده سخت افزاري با XP فرقي نميكنه

8. 15 امکان ویندوز 7 که در ویستا وجود ندارد « نوشته های بی پایان - اوت 29, 2009

[…] من و برخی دوستان (+) در این مورد مثبت بوده و این ویندوز را بسیار کارآمد و […]

9. امین هاشمی - سپتامبر 1, 2009

امین وسوسه ام کردی

10. صادق - سپتامبر 2, 2009

خدائیش سون یه چیز دیگه است !

11. احسان شریعتی - سپتامبر 2, 2009

چطور سون هفتمین سیستم عامل مایکروسافت شده؟
95، 98، NT، Me، 2000، xp و ویستا حالا سون که میشه هشتمی
تازه قید اون 3.11 و داس رو هم زدم

aMiN - سپتامبر 2, 2009

ويندوز 2000 كه ويندوز سروره و توي ليست نمياد و فكر مي كنم ويندوز ME هم جز خانواده 98 حساب بشه و بازم توي ليست نياد!
البته بزار يه سرچي بكنم تا مطمئن بشم:
احتمالا حق با شماست چون تا الان كه چيزي نديدم!
يادمه يه جايي خونده بودم اما شايد معتبر نبوده!
بيشتر وقت مي زارم و نتيجش رو همين جا مي نويسم

12. ویندوز سون هفتم نیست « یادداشت های دو دانشجوی IT - سپتامبر 2, 2009

[…] یک ماه تجربه من با ویندوز سون […]

13. سامان - سپتامبر 3, 2009

آیا واقعا ویستا در vpn و سایر قضایا محدودیت داشت؟

aMiN - سپتامبر 5, 2009

محدوديتش بستگي به نوع ويندوزي كه نصب شده بود داشت!
اما در كل نميشه اسمش رو گذاشت محدوديت بيشتر بايد بگي كاربر پسند نبود يا بهينه نشده بود براي استفاده از سخت افزار و گرنه محدوديت چنداني نداشت!

14. sahel - سپتامبر 4, 2009

سلام …
جدیدا (8 ماهی میشه ) به ویستا نقل مکان کردم و ازش به شدت راضی ام .
من تمامی نظرات شما رو دیدم ، گذاتشم سر فرصت بهشون جواب بدم .

15. Good Spamer - سپتامبر 8, 2009

سلام

منم امروز کلی در مورد ویندوز 7 تحقیق کردم و الان سفارش دادن برام بخرن…

وقتی گرفتم نصب کردم میام نظرمو می گم.

16. عباس - سپتامبر 10, 2009

متاسفانه وسط نصب ویندوز 7 گیر میکنه و ناقص نصب میشه، فکر میکنم به خاطر ضعیف بودن دی وی دی رام منه.

17. سید حمید رضا - سپتامبر 11, 2009

با سلام
از اشنایی با شما حوشحالم
من حمید رضا هستم وکیل دادگستری هستم
چند سالی است که حقوق را بصورت cd در اختیلر مردم قرار دادم اگر برنامه نویس خوب میشناسی که با برنامه های روز آشنا به من معرفی کن
اگر سوال حقوقی شما و دوستانتان دارند کوتاه و خلاصه جواب مید هم

18. امیر حسین - سپتامبر 14, 2009

دوستانی که اینقدر از ماکروسافت و ویندوزش تعریف می کنن آیا حاضرند دور و بر نسخه ی اصلش بپلکن ؟ لطفا در صورتی از ویندوز طرفداری کنید که پولتان را بابت نسخه ی اورجینالش داده باشید . ابتدا قوانینش را رعایت کنید بعدا به تعریفش بپردازید … معلوم است با پرداخت هزار تومن بالای سیستم عامل به به و چه چه آدم در می آید .

سحرناز - سپتامبر 18, 2009

حالا شما چرا شدی کاسه ی داغ تر از آش؟
جوش نخور بابا الان همه چیز همین طوری…
مثل اینکه یادتون رفته تو ایران زندگی می کنید؟
کی حاضز پول بالای این چیزا بده؟
مردم یه سی دی ارجینال زورشون میاد بخرن…
بعد شما به چه چیزایی گیر میدیا!!!!!!!!!!!

19. ابراهیم - سپتامبر 17, 2009

سلام
خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم .
سایت رو ببینید بعد اگر تمایل داشتین تو نظرات سایت بهم اطلاع بدین

20. سحرناز - سپتامبر 18, 2009

چقدر اتفاقی وبلاگتو باز کردم
به مناسبت روز قدس
بلگفا کلا باز نمی کرد
نتم که قربونش برم همیشه طبق مناسبت های گوناگون هنگ
منم همینجوری تو گوگل زدم عزرائیل
وبلاگ دوستت باز شد (اگه عزرائیل زن بود)
بین اون همه اسم عشقم کشید رو اسم تو کلیک کنم
دیدی چقدر اتفاقی بود
موفق باشی دوست من
فعلا بای

21. حميد رضا - اکتبر 4, 2009

ويندوز7 من مودم و كارت صدام را نمي شناسه
كي مي نونه من را راهنمايي كنه
متشكرم

aMiN - اکتبر 17, 2009

بايد درايور ويندوز ويستا رو دانلود كني و روي سون نصب كني!
احتمالا مشكلت حل ميشه

22. سرگل - اکتبر 26, 2009

من هم حدود یه ماه پیش ویندوز هفت رو ریختم و از همون روز اول تا الن دارم همه جا تبلیغشو میکنم
واقعا عالیه…سرعتش خیلی بالاست!
اما من فقط یه مشکل دارم اونم اینکه باطری رو نمیشناسه.
یعنی وقتی باطری لپ تاپ رو میزنم اررور میده و هایبرنت میشه.
باید همیشه با برق کار کنم.
مدام هم آپدیت ها رو از سایتش میگیرم اما هنوز این مشکل پابرجاست.
شما نطری..کمکی چیزی به ذهنتون نمیرسه؟

23. سید مهدی - اکتبر 30, 2009

من کلک رشتی زدم و فقط ضاهرش را ویندوز سون کردم من همون اکس پی را ترجیح می دم

24. آرش1 - نوامبر 2, 2009

سلام لب تاپ من وستا ارجینال داشت سون نصب کردم وستام پاک شد بعد از 1هفته سون کند شد ارور میداد اینترنتش خیلی ایراد داره به نظرمن ویستا بهتر کسی که میگه وستا خوب نست بره اورجینالشو بخره ببینه بدئ یا نه.من که خوشم نیمو ریکاوری کردم برگشتم به ویستا خودم.مرسی

25. رضا - نوامبر 16, 2009

خیلی خیلی چیز بدی بود چون نتونست برنامه هایی مثل TV وبکن تبدیل ویدو به سی دی در بعضی مواقع مودم هم نمیخونه تنها چیزی که داره یه مقدار سرعت و پوستر قشنگه وگر نه هنوز خیلی اشکال داره

26. saeed_200n - نوامبر 18, 2009

سلام
1-اشكال زياد داره
2-دو خاصيت كاربردي Xp رو نداره
1)نمايش سري ديستاپي درايوها
2) نمايش درصد انجام كار به صورت عدد در taskbar
مزيت
سبكي فوق العاده
سرعت عمل خوب
افكت جالب

27. behzad - نوامبر 25, 2009

من از این سیستم عامل بیش از 2 ماه استفاده کردم.
بدون شک بهترین محصول ماکروسافت تا حالا بوده.تا حالا که هیچ مشکلی نداشتم و البته امیدوارم از این به بهد هم همن جوری باشه!

28. امیر - نوامبر 25, 2009

جناب masoudccna از صحبت کردنا این برداشتی که از ویندوز در مقابل لینوکس داشتید معلومه که نه محصولات مایکروسافت را درست میشناسید و نه لینوکس را!!!

لطفا در مورد چیزی که اطلاع کافی‌ ندارید اظهار نظر نکنید.
ممنون

29. R E Z A khan - ژانویه 6, 2010

سلام من 7 نصب کردم DVD rom رو میشناسه ولی وقتی CD یا DVD میزارم سیستم میهنگه!
چه کنم؟

30. BadBoy - ژانویه 12, 2010

سلام ، من از ویندوز 3.1 و 95 شروع کردم و الان هم با 7 کار میکنم.
لپ تاپم ویستای اوریجینال داره ، اما از وقتی 7 رو نصب کردم ، اصلا دوست ندارم برم تو ویستا . خودش یک برنامه داره که قبل از نصب به اینترنت وصل میشه و کل سخت افزارها رو چک میکنه و بهتون میگه که درایور چه چیزهایی رو نمیشناسه .برای من فقط رم ریدر رو نشناخت ، که اون رو هم از سایت سازنده دانلود کردم .
به نظر من عالیه .

در جواب دوستان لینوکس باز :
این هم از حس متفاوت بودن و خاص بودن آدما سر چشمه میگیره ، که یک چیزی رو که همه ازش تعریف می کنند ، یکی بیاد ازش بد بگه و خودش رو روشنفکر نشون بده.

مایکرو سافت انحصار طلب هست که هست ، به من و تو چه ربطی داره که اصلا کپی رایت رو قبول نداریم ، هم چی میگه که انگار تا حالا کل زندگیشو داده پای نرم افزار های گرانقیمت ، ما تو ایران پول جلد و خود سی دی رو میدیم ، نه پول نرم افزار رو.

مثل یاهو میل می مونه و جی میل ، طرف تا 2 سال پیش ، 60 تا اکانت یاهو داشت ، حالا کلاس میزاره میگه یاهو دیگه چیه ، فقط جی میل.

31. delzadeh - ژانویه 12, 2010

من همیشه در تبدیل سیستم تنبل -یابهتر بگویم- محتاط بوده ام. ولی ظاهرا دیگه یواش یواش داریم مجبور میشیم به تغییر سیستم.

32. امین - ژانویه 13, 2010

سلام دوستان این ویندوز عالیه
ولی …………………………….
ما از نسخه های رایتی و غیر مجاز استفاده می کنیم و مجبوریم یه روزی به لینوکس
نقل مکان کنیم پس چه بهتره یکی از نسخه های جدید مثل open suse 11.2 که محیط گرافیکی بسیار زیبا و شناسایی سخت افزاری خوبی داره و پشتیبانی عالی از فارسی رو داره در کنار سیستم عامل مایکروسافت استفاده کنیم تا اگه یه جایی با لینوکس رو برو شدیم زیاد جا نخوریم

33. parham_mehrban@ - ژانویه 29, 2010

سلام و درود به اون هایی که پاک و مهربون هستند . من دیشب این ویندوز رو نسب کردم و آپدیت هم کردمش . از کجاش بگم ؟ فوق العاده و زیبا . ساده و ناز . من خودم کافی نت دارم . کافی نت آنیل . کرج .

34. Dr Linux - فوریه 10, 2010

چقدر کامنت بی محتوا البته با این پست غیر فنی و مسخره که فقط به به چه چه میکنه

مسخرست محصولات لینوکس آزاد رو با مایکروسافت کثیف مقایسه کردند

ویندوز سون فعلا از ویستا بسیار ضعیفتره از نظر هسته ی اصلی نه تسکبار و آیکون این چرت و پرتا که شما میبینید (البته اینقدر کم سوادید که اصلا نمیشه علمی صحبت کرد)
ویستا درسته که سنگینه اما برنامه ی تقلیدیش از لینوکس همه چیز رو جبران میکرد برنامه ای که باعث میشد با یکبار اجرا کردن یک برنامه دفعه ی بعد سریعتر برنامه رو اجرا میکرد و همین عمل باعث سرعت زیاد میشد

یک سوال دارم : چرا مایکروسافت دزد با این همه جاسوسی و کثافت کاری و این همه ثروت؛ هیچوقت نتونست از این مزیت برتر لینوکس که هر چقدر هم برنامه نصب کنیم کند نمیشه استفاده کنه؟ (یا تقلید کنه یا همون دزدی)
لینوکس با این که بازه و مایکروسافت با اینکه میدونه اما مشکل از هسته ی ویندوزه که با نصب برنامه کندتر میشه ضعیف میشه و میمره ولی لینوکس جاودانه است حتی اگر هزار user تعریف کنی برای لینوکس و با هزار کاربر همزمان کار کنی باز سرعت لینوکس پایین نمیاد اما در ویندوز با 2 کاربری همزما سرعت کم میشه و با 4 کاربر بیشتر سرعت به فنا میره
اینه برتریه لینوکس بر ویندوز
مرگ بر ویندوزه کثیف و غارتگر
زنده باد جهان آزاد و بدون مرز

35. نوبهار - فوریه 16, 2010

من چند ماهی هست با ویندوز سون کار میکنم اما هیچ دسکتاپی برای من جذاب تر از دسکتاپ لینوکس مینت سون نبود
ویندوز سون سریع تر از xp و ویستا هستش اما mint 7 سرعتش دوبرابر سون هست
قابل توجه اونهایی که لینوکس را ندیدن و در موردش نظر میدن

36. Unkown - مارس 8, 2010

az hameye doostan ozr mikham ke injoori minevisam.
man 1 sali hast ke ba systeme mac sherkate apple kar mikonam. az bachegi ham ba windows microsoft bozorg shodam o midoonam chi daram minvisam choon faghat vase chat kardan azesh estefade nemikonam.
be nazare man dar moghayese ba windows version ghabl 7 vaghean behtare.
kamtar kasi ro didam ke shaki dar in mored dashte bashe.
amma, oonai ke biroon az iran hastan age ta hala ba mac kar nakardan be nazaram age emtahan konan dige negah be windows 7 ham nemikonan. che be lahaze amalkard che amniat va che rahati.

oonai ham ke too iran hastan sharmande, dastetoon be mahsoolate apple nemirese…

37. حامد - مارس 15, 2010

من مک و لیتوکس رو ترجیح میدم به ویندوز 7

ویندوز 7 از بقیه ویندوز های ماکروسافت بهتره

ولی حالا حالا ها باید بدو تا به لینوکس و مک برسه

کسی با لینوکس بلد باشه کار کنه دیگه دوروبر ویندوز اینا نمیچرخه

و در زمن من خودم مک بوک دارم
و برادر کوچیکم یه مک

محصولات apple هم تو ایران گیر میاد
من تو تهراانم میتونین برین مجتمع پایتخت تو میرداماد

هر چی شو بخواین میتونین گیر بیارین

38. افشین - مه 29, 2010

سلام عرض میکنم به همه دوستان .
بننده خودم ویرایش گر و سازنده ویندوز هستم و با این چیزا سر کار زیادی دارم
ویندوز سون از نظر سیستمی با سخت افزارها رابطه خیلی قوی داره و فایل های سیستمی سخت افزار دل ال ال دایرکس و نرم افزارهای داخلیش نسبت به ویندوز لینوکس قابل مقایسه نیست . عزیزم من خودم با لینوکس کار کردم و میدونم چی میگی مشکل شما اینکه که رازهای نهفته در ویندوز سون رو به صورت دقیق برسسی نکردی بهتره بری تو سایت مایکروسافت خودتون ببینید

39. مسعود - مه 31, 2010

افشین خان شما که ادعای سوادت میشه اینقدر بیسوادی که به سیستم عامل لینوکس میگی ویندوز لینوکس… بعد ادعا میکنی که با لینوکس کار کردی…
من جای تو بودم خودمو…

40. Hossein Ebrahimi - اوت 9, 2012

ویندوز لینوکس چیه؟؟؟ :))))))))))))))))))) آخه جوون تو ک مال گنو/لینوکسی بودن نیستی نیا چرت و پرت بگو.لینوکس جا نیوفتاده بین تازه کارا بخاطر همینه شما نمیتونی درکش کنی،شما با dll هات لذتشو ببر ما لینوکسیا(ک البته بخاطر برخی از مشکلات بعضا مجبور ب استفاده ویندوز هستیم) کل ویندوزتونو با ی wine داریم.

41. ویندوز سون هفتم نیست | IT Crowd - آوریل 6, 2015

[…] یک ماه تجربه من با ویندوز سون […]


پاسخی بگذارید

