jump to navigation

پايان دراماتيك، شوك آور و غير قابل پيش بيني انتخابات دهم! ژوئن 14, 2009

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

واقعا نمي دانم چگونه شروع به نوشتن كنم اما آن موج سبز و آن قلبهاي پاك را ديگر نميبينم !

از همان شروع صبح همه به من تسليت مي گفتند گويا من آينه تمام نمايي از جوانان پاك اين مرزوبوم هستم كه قلبشان شكسته است!

در شركت همه به طرز عجيبي شگفت زده شده اند، در بين دوستان همه به من تماس مي گيرند و تعجب و اظهار تاسف خودشان را بيان مي كنند ، گويا قرار است تمام آن شاديهاي سبزرا تا آخرين قطره از حلقوممان بيرون بكشند!

حداقل كاش ديروز عصر شادماني طرفدران رئيس جمهور محبوب مردم را در خيابان مي ديدم و خودم را فريب مي دادم اما كو كجاست 24 ميليون طرفدار ! شايد آنها هم مثل ما در شوك به سر مي برند و شايد آنها هم خودشان را در غم جوانانشان شريك ميدانند اما هيچ كدام از طرفداران سر سخت و سينه چاك آقاي احمدي نژاد تصور اين انتخابات غرور آور را نمي كردند !!!

يادم به سخنان پدرانمان مي افتد كه مي گويند ما چند پيراهن بيشتر از شما پاره كرديم و هرگز در اين انتخابات شركت نكردند و از اول مي دانستند كه رئيس جمهور منتخب مردم كيست بله آنها مي دانستند، اما آنها يك بار در زندگيشان راي داده اند كه همان براي هفت پشت ملت ايران كافيست آن هم آري معروف سال 1358 كه پدران و مادران ما آن را آفريدند و حالا خود مي دانند كه چه ساخته اند و شايد 20 سال آينده ما به فرزندانمان لبخند بزنيم و بگوييم ما چند پيراهن بيشتر پاره كرديم و هرگز راي نمي دهيم رئيس جمهور منتخب كاملا مشخص است آري تاريخ تكرار مي شود!

ديروز و امروز اشكهاي بسياري ريخته شد قلبهاي زيادي شكست اما روزي جواب ابن قلبها و اشكها داده خواهد شد آن روز را هيچ كس نمي بيند!

من هم به نوبه خودم به همه جوانان پاك اين مرز و بوم تسليت مي گويم .

disslove35

iran

دیدگاه‌ها»

1. امین هاشمی - ژوئن 14, 2009

زیبا بود امین جان

حرفی برای گفتن نیست

2. mehran110 - ژوئن 14, 2009

سلام دوست عزیز
برای دیدن طرفدارهای آقای احمدی نژاد چشم بصیرت می خواد!
من خودم کرمانی هستم جایی که می گفتن اکثرا موسویی هستن!(حداقل تا جایی که من شنیدم)اما با این حال طرفدارهای احمدی نژاد تا اونجا که من دیدم بیشتر بودن!
خیلی از طرفدارهای احمدی نژاد برخلاف بیشتر طرفدارهای موسویی توی تجمع های خیابانی و… شرکت نمی کردن که بخوان تعدادشون مشخص بشه!(مثل خودم)

حالا که کاندید محبوبت پیروز نشده،فکر نمی کنی از روی عصبانیت،توجیه شکست یا هر چیز دگه ای نباید به عقیده بقیه هموطنانت توهین کنی!

نمی خواستم در مورد این پست نظرم بدم اما فقط اینو گفتم که بگم منم یکی از همون 24 میلیون آدمم که کم هم مثل من نیست.که انگار شما در دیدن اونها مشکل داشتید! 🙂 البته تعصبی هم نیستم

این نظر من بود.امیدوارم ناراحت نشده باشی و ببخشید کمی تند حرف زدم

3. علی - ژوئن 14, 2009

احمدی نژاد دروغ می گويد و خواهد گفت
لعنت به او و اين انتخابات نمايشی ….
چرا برگه های رای در تهران كم آمد ؟ چرا شمارش آرا از اوايل شنبه آغاز شد ؟ باز هم دروغ …
چرا ؟چرا‌؟ چرا ؟

4. delzadeh - ژوئن 14, 2009

دروغ، فریب و نیرنگ. ننگ بر دروغگویان مردم فریب. شما نباید از رای دادنت پشیمون بشی. تاریخ درستی تصمیم همه ما را نشان خواهد داد.

5. دست نوشته / ياسر کمالي نژاد - ژوئن 15, 2009

اگرچنین روزی را می‌دیدند هیچ وقت چنین ریسکی نمی‌کردند

6. ali - ژوئن 15, 2009

من هم واقعا متاسفم

7. satrap - ژوئن 18, 2009

موج سبز هنوز زندس…اهانت به شعور هنوز تو قلب همس.

8. علیرضا - ژوئن 19, 2009

واقعا » دراماتیک » ، » شوک آور » ، » غیر قابل پیش بینی » کلمات زیبایی هستند برای توصیف این انتخابات —> This wasn’t election , This was Selection !
اما از هر چه بگذریم ، نمیدونستم استعداد شاعری هم دارم ، این انتخابات رو بردم تو فضای شاهنامه منتها قرن بیست و یکی ، یه تیکه اش اینه :

مگر رای ملت سیاوش نبود ؟
مگر سیاوش را بوق و کرنا نبود ؟

چرا آن همه ملت ، ز کودک و پیر
گرفته تا جوانان ، همه همچو قیر

بدادند رای بر آن اسفندیار ؟ …

اما حیف که به دلایل امنیتی نمیخوام بفرستمش ، ولی انصافا چیز خیلی مزخرفی شده ، نه ؟ 😀 . خب بلاخره اولیشه !

——
آقا باور کن داره گریه ام میگیره ، خودت که شاهدی تا الان دو بار به پیج رنک 3 رسیدم ولی هر بار وب عوض شده ! { مامان ! } … آقا بی زحمت ما رو لینک میکنی ؟ شرمنده رفیق !

9. ali - ژوئن 20, 2009

دیروز که نماز جمعه اونجوری تموم شد خیلی انتظار فرج رو با همه وجود لمس کردن !
خیلی خیلی منتظرش هستیم !

10. pooneh - ژوئن 29, 2009

نترس زانکه های و هوی دارد
بترس زانکه سر بتوی دارد
طرفدارای موسوی قبل از انتخابات همه اش تو خیابون بودن و آسایش رو از مردم صلب کردن بعد از انتخابات هم همه اش تو خیابون بودن و باز آسایش رو ازمون گرفتن
مگه انتخابات دعواس که سر بردن یا نبردن خون و خون ریزی کنیم
من به احمدی نژاد رای ندادم اما خیلی خوشحالم که اون رئیس جمهورمونه که اگه موسوی میشد معلوم نبود طرفداراش چه بروز این مملکت میاوردن(کما اینکه الانم دارن بلا سر مردم میارن)
تمومش کنید خواهش میکنم


پاسخی بگذارید

