jump to navigation

امپراطور دروغ !!! ژوئن 3, 2009

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

پیامبر اکرم (ص) : دروغ کلید کلیه بدیهاست
آموزه های دینی : دروغ گناه کبیره است
وصیتنامه داریوش : خداوند این کشور را از دروغ و جنگ و خشکسالی دور بدارد

— من نگفتم هاله نور.
— من نگفتم پول نفت را سر سفره مردم میارم.
— من بودم که فک پلمب هسته ای کردم.
— ژاک شیراک در سفر خاتمی به فرانسه به او خفت داد.
— با ایرانیها در فرودگاههای خارج کشور بد رفتاری نمی شه
— درصد درستی فرمهای اقتصادی : 96.94%
— ملاکهای کنکور 87 را تغییر ندادم.
— پالایشگاه پارسیان را من شروع و تمام کردم
— فازهای 9 و 10 پارس جنوبی را من شروع کردم و تمام کردم.
— پروژه کارت سوخت در زمان من شروع شد.
— شصت میلیارد دلار در صنعت نفت سرمایه گذاری کردم.
— آمار نشون میده که  تورم نداریم ، بیکاری نداریم ، فقر نداریم، معتاد نداریم ، مسئله نداریم ، مشکل نداریم ، ….. نداریم
توصیه پزشکی : دروغ باعث دراز شدن دماغ می شود.

image001

image00

اين سايت رو هم در راستاي حمايت از موسوي از دست نديد: ستاد من

دیدگاه‌ها»

1. masoudccna - ژوئن 3, 2009

نمی دونم چرا مردم فکر می کنند که احمدی نژاد انتخاب میشه و چرا فکر می کنند به کسی باید رای بدند که فکر می کنند انتخاب میشه
یعنی هیشکی نیست بهشون استدلال یاد بده

به هر حال این ها حقایقی بود که گر چه در این 4 سال تلخ بوده ولی به دلیل افکار اشتباه مردم عزیزمون شاید شاهد 4 سال دیگر تلخی و رنج و بیکاری و … باشیم، شاید بعد از آن درس عبرت بگیریم

2. کوروش - ژوئن 5, 2009

سلام عرض ادب وقت شما بخیر
کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

خدایش با این تصویر از احمدی نژاد مشت محکمی به دهان مستکبیرن مذهبی زدی جوری که نگو و نپرس خدایش خیلی باحال بود کلی تو این بازار گرم دروغ و شایعه پراکنی خندیدم چون اوج صداقت و تو این تصویر دیدم مرسی از حضور پر بارت با این تصویر فوق العاده

اما یه اظهار نظر دیگه بابت این جمله ای که از ویکتور هوگو نوشتی :

جمله ی منتخب من : ویکتور هوگو میگه : اگه همه ی اون چیزایی که تو سرم هست رو بگم 10 تا کتابه اما اون چیزی که تو دلمه فقط دو کلمه هست : «دوستت دارم»

اما دوست عزیز می دونی لئو بوسکالیا در همین مورد یعنی دوست داشتن چی می گه :

عبارتی است بدین سادگی ( تو را دوست دارم ) با وجود این نمی توانم تصور کنم که هیچ کلمه ای از این نیرومندتر یافت شود فرانسوا ویون شاعر فرانسوی می گوید دوستت دارم این کلمات آسان است ، اما هنوز من وقتی این جمله را به زبان می آورم قلبم فرو می ریزد ، زیرا معنای آن همچون صدای زنگ معبد پر طنین و کامل است .
ما نباید هرگز از از ابراز عشق خسته شویم زیر بی شک از شنیدن نغمه های آن خسته نمی شویم جای تعجب است که استفاده کردن از این کلمات برای اشیاء بی جان تا چه اندازه ساده است از دوست داشتن ماشین ، کت نو ، یا کتابی نو ، احساس امنیت می کنیم ، اما در به کار بردن این جملات برای انسانها احساس امنیت می کنیم اما در به کار بردن این جملات برای انسانها حتی برای نزدیکترین کسان خود دچار مشکل هستیم .
یک داستان از زبان یک استاد :!
روزی در کلاس عشق از دانشجویان خواستم به خانه هایشان بروند و در حالی که به چشمهای پدرشان نگاه می کنند بگویند ((پدر دوستت دارم)) این تکلیف نگرانی فراوانی به وجود آورد واکنش پدران تعجب آور و تکان دهنده بود پدری با لکنت زبان گفت : ((خوشحالم ، ولی تو را چه می شود ؟)) ، ((و دیگری این را می دانم مجبور نیستی این را به من بگویی )) .

ممنون که گوش کردی و خواندی شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی

3. najorestan - ژوئن 8, 2009

احمدي نزاد انتخاب ميشود چون دزد نيست از جنس مردم است ومشغول درست كردن گندكاريهاي دولتهاي خاين ودزد گذشته است درود براحمدينزاد مرگ بر دزد

4. 25 - ژوئن 8, 2009

—————آقای بلر به من نامه دادن و رسما از من عذر خواهی کردن!

—————–ما در کشور همجنسباز نداریم!

مهتاب - ژوئن 9, 2009

حتما یکی از او همجنسبازا خودتی ابله.

5. غزاله - ژوئن 9, 2009

به هرحال یک ادمی که برای مردم کارمیکنه بایدم مخالف داشته باشه
پیامبر اکرم میفرمایند هرکس کسی را مسخره کند نمیمیرد تامسخره شود
شما یک ادم دزد میخواید که تو این کشور حکومت کنه شما خیانت کارید

6. غزاله - ژوئن 9, 2009

از طرافدارای دزدا بیش از این انتظارنمیره

aMiN - ژوئن 9, 2009

واقعيت گفتن مسخره كردنه؟
وقتي مستر پرزيدنت مسخره ميكنه حتما داره واقعيت رو ميگه آره؟
ديگه توي اين چهار سال همه دزد رو ميشناسند؟
280 ميليارد پول نفت اومد سرسفره شما؟!

7. میرزا قشمشم - ژوئن 9, 2009

از بچگی تو گوش ما می خوندن دروغگو دشمن خداست! وینک
ولی این یارو مثل اینکه این چیز ها حایش نمی شه! مثل آب خوردن دروغ میگه
خدا بگم چیکارش کنه

8. غزاله - ژوئن 11, 2009

وقتی اقای موسوی میگه با تبعیض مخالفم ولی همسرش بدون کنکور دکتری میگیره
این تبعیض نیست مثل اینکه خودتون دوست دارید کسانی برتر از شما باشندر مقابل قانون
واین 280 میلیارد هم ابهامیست برای گوسفندان

9. satrap - ژوئن 13, 2009

بیچاره این همه خدمت کرد.داستان پینوکیو رو زنده کرد.
همچنین چوپان دروغگو…
کودکان بسیار لذت میبرند

10. آرمان - ژوئیه 7, 2009

ای کاش عکس خودت رو هم می زدی ببینیم بعد از نوشتن این مطلب دماغت چقدر شده. البته از شما بیش از این انتظاری بیش از این نمی ره، چون شما هوادار کسی هستید که می گه «ادب مرد به از دولت اوست» . ای بر پدر و مارد دروغگو …

11. علی - اوت 12, 2009

از کهریزک بگو…

12. سید حمید رضا - سپتامبر 11, 2009

hamid
با جوک و خنده چیزی اصلاح نمیشه
باید طرز فکر جمعی و انتخاب جمعی اصلاح بشه و یک جمع همفکر و متحد بهتر از میلیونها منتقد غیر متعد عمل و اجرا می کنه


پاسخی بگذارید

