jump to navigation

دقایق پایانی فیلم مالنا :: Malena اوت 31, 2008

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , , , , ,
trackback

من تا آنجایی که توان داشتم از معرکه فرار می کردم ، از میل و اشتیاق فراوان ، از پاکی و بی گناهی ، از اون ( مالنا )

زمان گذشت و گذشت و زنان زیادی عاشق من شدند و زمانی که مرا در آغوش خود می کشیدند از من می پرسیدند که آیا آنها را فراموش خواهم کرد؟ و من در پاسخ به همه آنها می گفتم که هرگز فراموشتان نخواهم کرد اما تنها کسی را که هرگز فراموش نکردم کسی بود که هرگز از من نپرسید… ( یک پایان بی نظیر )

پیوست:

مونيكا بلوچي هنرپيشه مورد علاقه من!

اطلاعاتی در مورد فیلم مالنا

دیدگاه‌ها»

1. فرشاد - اوت 31, 2008

فقط میتونم فیلم قشنگی بود… اما در محدوده زمانی خودش! ارزش یکبار دیدن رو داره…

2. macromediax - سپتامبر 1, 2008

یکی از 10 فیلم برتر زندگیم بود … محشره این فیلم … سکانس ها … لحظه به لحظه …. و زیبایی مونیکا بلوچی در این فیلم در اوج خودش است.

3. satrap - سپتامبر 1, 2008

من ندیدم…. 😦 الان میبینمش

4. noonva - سپتامبر 1, 2008

ممنون ، ترغیب شدم فیلم رو ببینم

5. rezab - سپتامبر 1, 2008

این فیلم جزو 25 فیلم برتره منه. و واقعا تو این مدل فیلمها فک نکنم از این فیلم بهتر باشه. شخصیت مونیکا بلوچی تو این فکر کنم یه رکورد از خودش به جا گذاشت. اون رکورد این بود که دیالوگهای بسیار کمی داشت و شخصیت اصلی فیلم هم بود.
مرسی که از وبلاگم دیدن کردی

6. علی - سپتامبر 2, 2008

عبارت جالبی بود
من هم مایلم این فیلم رو بینم

7. key1one - سپتامبر 2, 2008

سلام عزیز جان
یع مدت بود نبودم
بعد از این در خدمتتون خواهم بود
د حال ایجاد تغییرایت هستم

8. علیرضا - سپتامبر 3, 2008

باید فیلمشو گیر بیارم !

راستی :
وب ما منتقل شده ، بی زحمت لینک و فید ما رو تغییر بده به این لینک :

لینک وب : blog.greatpars.com
لینک فید : http://feeds.feedburner.com/blog-greatpars

ممنون میشم الان هم یه سری بزنی ، به روزم !

9. bihamta - سپتامبر 3, 2008

فیلم بی نظیری هست…

10. علیرضا - سپتامبر 3, 2008

سلام استا ، ممنون که سر زدی

11. کنجکاو (مصطفی) - سپتامبر 4, 2008

سلام، چند وقتی بود سرم شلوغ شده بود سر نزده بودم. اما حالا که اومدم می بینم شما هم سرت شلوغ بوده زیاد پست ندادی…
جالب بود، پایان قشمگی داشت…
راستی، من هم آدرسم عوض شده، ممنون میشم لینک رو ویرایش کنید:
عنوان: .:شهر اطلاعات:. لینک: http://www.infowebcity.com

12. aminhashemi - سپتامبر 4, 2008

امین جون کم پیدایی
کجایی بابا تو YIM هم که نمیای

خبریه؟ دلتنگتیم رفیق!

قربانت

بای

13. لی لی - سپتامبر 5, 2008

می تونم بگم اگه شما پسرا از این فیلم خوشتون بیاد چون من به عنوان یه دختر اصلا خوشم نیومد جز زیبایی مونیکا که خوب چیزی که زیاده بازیگر خوشکل. مگه نه آقای امین خان؟

14. bihamta - سپتامبر 5, 2008

به نظر من فیلم جالبی هست که واقعیاتو نشون میده من که به عنوان دختر خوشم میاد البته زیبایی مونیکا و اندامش حرف نداره و آدمو جذب میکنه اما چیزی فراتر در این فیلم هست…

15. امین - سپتامبر 5, 2008

یکی از بهترین پایان‌هایی هست که تو ذهنم دارم ، صحنه‌ی دیگه‌ای که ازش به یاد دارم اونجایی هست که بعد از شکست آلمان‌ها کتکش میزنن و او فقط نگاهی بهشون میکنه که انگار داره طلمسی شوم رو به جونشون میندازه !

16. tiraajeh - سپتامبر 5, 2008

سلام خدمت شما
ممنون که به تیراژه آمدید و نظر دادین. مرا ببخشید که کمی دیر جواب میدهم. مسافرت بودم و به اینترنت دسترسی نداشتم.

با تشکر

17. ayyoob - سپتامبر 6, 2008

واقعا بی نظیر بود این مالنا! تورناتوره هنرمندانه این نوع زندگی رو نقد کرده بود من که تا مدتها به این فیلم فکر می کردم

18. علیرضا - سپتامبر 7, 2008

به روز نمیکنی ؟؟
یه سر بزن به روزم !

19. payadesign - سپتامبر 21, 2008

سلام اگه خواستید نسخه کامل فیلم ملنا با لینک مستقیم با قابلیت ادامه دانلود از سرور سایتم
http://www.linkmovies.org/Froum/index.php?topic=6.msg24#msg24

20. farid - سپتامبر 25, 2008

سلام
گل پسر مرسي كه سر ميزني به ما
اين فيلمو خيلي وقت پيشا تو برنامه talking movies تو كانال بي بي سي ديدم و خيلي دوست داشتم كل فيلمو ببينم اون موقع مونيكا تقريبا به دخترهاي 23-25 ساله شبيه بود وكلا اين فيلمو يادم رفته بود تا الان اميدوارم گيرش بيارم و ببينم

21. حسین - سپتامبر 21, 2009

با عرض سلام وخسته نباشید :
فیلم مالنا برای کسانی قابل دارک و فهم هست که بتونن خودشونو جای شخصیت مالنا بزارن مثلا اگه کسانی که تو این نظراتی از این فیلم خوششون نیومده تو خیابون با یه چشم دیگه بهشون نگاه میکردن بعد با اومدن یه پشوانه همه نظرات مردم نصبت بهشون عوض میشد اوناهم بژوقنو سینیوره مالنا رو بلند تر از بلوچی میگفتین این طور نیست.

22. sahel - اکتبر 24, 2009

این دیالوگ پایانی که واقعا بی نظیر بود ، بی نظیر !

23. محسن - مارس 2, 2010

من ندیدم لطفا اگر دارید برای من بفرستید (ایمیل کنید ).

24. ldel - مارس 8, 2010

سلام درخواست فیلم را دارم

25. دانلود فیلم با لینک مستقیم - دسامبر 6, 2013

Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more from
this web site, and your views are good designed for new people.

26. دانلود فیلم با لینک مستقیم - مارس 3, 2014

You have made some decent points there. I checked on the
net for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

27. دانلود فیلم با لینک مستقیم - مارس 5, 2014

Hi would you mind sharing which blog platform you’re using?
I’m going to start my own blog soon but I’m having a tough time
selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking
for something completely unique. P.S Sorry for
being off-topic but I had to ask!


پاسخی بگذارید

