jump to navigation

دانلود منیجری برای گیکها ژوئیه 25, 2008

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , ,
trackback

امروز رو هوس کردم بعد از چند روزی که نبودم یکی از برنامه های فوق العاده کاربردی و البته کم شناسی رو که خودم سالهاست ( 4 سال ) ازش استفاده می کنم رو معرفی کنم.

این برنامه که محصول گروه معروف متا پراداکت هست که برنامه های کاربردی زیادی هم داره و بنام ماس دانلودر (Mass Downloader) عرضه شده است.

همانطور که همه شما به احتمال زیاد از دانلود منیجرهای معروفی مثل دانلود اکسلیتور یا فلش گت و … استفاده میکنید و خودتون بهتر می دونید که دانلود منیجر ها چه کاربردهایی دارند ولی امروز من توصیه می کنم که از این نرم افزار استفاده کنید تا مشتری همیشگیش بشید.

شما هنگام اتصال به اینترنت و قطع شدن اینترنت که توی ایران به امری عادی تبدیل شده اگه در حال دانلود باشید وسط کار یه دفعه اینترنت قطع می شه و دانلود می پره! اینجا دانلود منیجر ها خودشون رو نشون می دهند.

البته کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز دارند مانند مدیریت دانلودها،افزایش سرعت دانلود و …

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mass Downloader 3.5.740:
– عملکرد عالی نرم افزار
– دانلود همزمان چند فایل
– طبقه بندی برای دانلود ها
– برنامه ریزی دقیق برای دانلود
– پشتیبانی از زبان های متعدد
– سازگاری با اکثر مرورگرها اینترنت
– دانلود فایل با بالاترین سرعت ممکن
– باز کردن فایل قبل از اتمام دانلود (zip)
– پشتیبانی از اکثر پروتکل های معروف
– امکان ادامه دانلود از نقطه قطع شدن ارتباط از اینترنت (Resume)
– تنظیم سرعت دانلود
– پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
– و …

همچنین این نرم افزار خود را با مرورگر های همچون:Opera , Firefox ,Nets Cape , NetCaptor ,Internet Explorer تطبیق می دهد همچنین این نرم افزار می تواند فایل ها را با پروتكل های HTTP , FTP , RSTP با سرعت بالا دانلود كنند.

عکس زیر هم که خودم هنگام کار با نرم افزار گرفتم و لینکهای دانلود کاملا قابل مشاهده هست:

این نرم افزار رو به همراه سریال که تست شده و کار می کنه می تونید با حجم 4 مگا بایت از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه‌ها»

1. piamak - ژوئیه 25, 2008

اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، لااقل آزاده باشید.
http://freedownloadmanager.com/
تمام این مشخصات رو داره و تمام این کارها رو انجام می‌ده به اضافه‌ی اینکه از تورنت هم پشتیبانی می‌کنه ولی نه نیاز به کرک کردن برای استفاده داره و نه حجیمه.
نرم افزار آزاده.
به نظرم خیلی بهتره که به جای نرم‌افزار های کرک شده در حالی که نرم افزار های بهتر و کاملتری هم هستند که کاملا آزادن از این نرم افزار های اخیرالذکر استفاده کرد

2. piamak - ژوئیه 25, 2008

لینک کامنت بالا یه کم غلطه
http://www.freedownloadmanager.org/

3. sinac - ژوئیه 25, 2008

سلام امین جان، من که Orbit رو به همه اینا ترجیح میدهم؛ خیلی راحت بالا میاد و CPU رو زیاد اشغال نمیکنه. و همچنین رایگان هم هست.
این پست رو تو بالاترین اضافه کردم.
https://balatarin.com/permlink/2008/7/25/1358432#comments

4. mehran110 - ژوئیه 25, 2008

سلام
برنامه جالبیه امکانات زیادی هم داره!
من قبلا از orbit استفاده می کردم حالا چند وقت هم از این استفاده می کنم ببینم چجوریاست

5. silvercover - ژوئیه 25, 2008

چشمم روشن آقای گیک. شما هم به نقض بیشتر کپی رایت کمک می کنید؟!

6. cyrus - ژوئیه 25, 2008

نقض كپي رايت؟؟اينجا ايرانه.نرم افزار=Free اگه انطوره بايد پي سي دانلود هم تخته كنن كه.به اين كه نميگن كپي رايت

7. bihamta - ژوئیه 26, 2008

مرسی من دانلود کردم و از این پس استفاده خواهم کرد

8. احسان - ژوئیه 27, 2008

سلام. مرسی. اگه میشه کرک یا سریالشو جدا بذارید


پاسخی بگذارید

