jump to navigation

اینترنت در انگلستان با سرعت 24 مگابیت ! ژوئیه 19, 2008

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , ,
trackback

ما اینجا ملتمون اندر کف یه اینترنت زپرتی ADSL با سرعت مافوق 64k هستند و در انگلستان سرعت اینترنت 24Mb هست ! اونم با چه قیمتی؟! ماهیانه 18 پوند یعنی چیزی در حدود 30 هزار تومان !!!

حالا ما با کلی فلاکت باید اینترنت 128k بگیریم با ماهی 20 هزار تومان اونم اگه مخابرات افتخار بدهند و منطقه رو ساپورت کنند، بیشتر از 128K هم که دستور دادند ایرانیا احتیاجی ندارند !!!

آخه آدم دردش رو به کی بگه ؟!!

من حاضرم هر کاری بکنم که اینترنت با سرعت 24Mb داشته باشم.

عکس زیر به وضوح شرکتها و انواع اینترنتی رو که در انگلستان ارائه می دهند به همراه قیمت نشون می ده:

دیدگاه‌ها»

1. پیام - ژوئیه 19, 2008

داغ دل ما را تازه نکن!

2. noonva - ژوئیه 19, 2008

ترکیه زپرتی سومین اینترنت دنیارو داره ، انگلیس که دیگه بماند
اینجا رو ببین :http://www.itna.ir/archives/news/010294.php

3. بابک - ژوئیه 19, 2008

سلام. ممنون از نظرتون. بهتون لینک دادم.

4. delzadeh - ژوئیه 20, 2008

اصلا صحبت در مورد تفاوت خطاست. ما و آنها دومقوله کاملا جداگانه‌ایم. سرعت بیشتر برای ما اخه!

5. mehran110 - ژوئیه 20, 2008

سلام
ما از چه اینترنتی استفاده می کنیم اونا از چه اینترنتی!
واقعا باعث تاسف

6. Mosafa - ژوئیه 20, 2008

ممنون…. باز هم درد ما رو تازه کردی….
ممنون از نظراتت

7. bihamta - ژوئیه 20, 2008

خوش به حالشون…

8. محمدرضا - ژوئیه 20, 2008

می دونید مشکل کار کجاست؟ مشکل اینجاست که وزیر فناوری اطلاعات که بالاترین مقام اجرایی در زمینه it را در کشور دارد، هنوز درک درستی از اینترنت و کاربرد استفاده از آن ندارد و تصور میکند که در بهترین حالت استفاده از اینترنت میتوان با آن چت کرد و یا نهایاتا عکس دانلود کرد.

9. کمال - ژوئیه 21, 2008

اگر تونستی بگیری منم خبر کن.

10. نیک نگار - ژوئیه 21, 2008

لابد اون خط 24Mb بین همه مردم انگلیس share شده!!!

11. محسن - ژوئیه 21, 2008

ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی و مطالبی را به من متذکر شدی

12. cyrus - ژوئیه 21, 2008

واااااااي.يعني ميشه واقعا ما حتي با سرعت 1 مگ بريم تو اينترنت؟؟؟؟؟؟
تصورش غير ممكنه.فكر هاي تخيلي نكنيد
راستي آقا امين از اين حرفا نزن.جواناي ما غرب زده ميشن.
اين تكنولوژي غربي هاست.نبايد در اين كشور استفاده شود.

13. سروش - ژوئیه 22, 2008

http://sohbat.wordpress.com/2008/07/13/speed-of-internet-iniran/
یه مطلبی در این حدود نوشته بودم که بد نیست یه نگاهی بهش بندازی

14. sinac - ژوئیه 22, 2008

دوست خوبم، تیتر را تصحیح کن، مگا بیت را به مگابایت تغییر دهید.
شد داستان همون وزیر فن آوری اطلاعات که در مصاحبه تلویزیونی برگشت گفت: سرعت اینترنت در ایران 56 بیت بر ثانیه می باشد . (یه چیزی تو همین مایه ها بود که بعدش یه روزنامه دستش انداخت و ما هم کلی خندیدیم، جاتون خالی)

15. مجید مهرتـاش - ژوئیه 22, 2008

نه همون مگابیت درسته ، اینترنت بایت نداره !! ما یه سه واحدی خوندیم تا فهمیدیم چرا بایت نداره !!!!

بابا همون 128 رو هم که نمیدن که !! ما یک ساله قرارداد می بندیم ، توی این یک سال به اندازه 5 سال اینترنت قطعه !!

16. سروش - ژوئیه 23, 2008

عوضش ایمان و تقوا و انرژی هسته ای داریم و سر بلندیم

17. eleram - ژوئیه 23, 2008

والا نگید 56 که زشته! دروغ گناه داره آخه چرا میگین سرعت اتصال ما 56 کیلو بیته؟! سرعت ما 5.6 کلیو بیته (واحد از بیت کمتر نداریم وگرنه اونو میذاشتن!!!!) باور کن!!!!!

داداش گیکی من! منم آپیدم بیا دفتربلاگ منو بباز بخون

http://yeki1dooneh.wordpress.com

قربانت یکی یه دونه!

18. علیرضا - ژوئیه 23, 2008

آی گفتی ، من حاضرم با سرعت 20 کیلو بیت کانکت شم ! اما با 16 بیت کانکت نشم !

آقا ما یه مدت نیستیم ، حلالمون کن

19. Saghariii - ژوئیه 23, 2008

این جز کمترین فرقهامون هست

20. شوکا - ژوئیه 23, 2008

کجای کارمون درسته ،که حالا اینترنتمون درست باشه !
اصلا نباید خودمون رو مقایسه کنیم ، ما کجا اونا کجا .

21. nojan nikaeen - ژوئیه 23, 2008

يه لحظه دلم براي خودمون سوخت.ما چقدر بيچاره ايم.

22. gemgolden - ژوئیه 26, 2008

سلام .اول كه حرفاي شما رو خوندم (چند روز پيش) گفتم اين امين ما عجب حالي داره.همين خوب كار كنه از سر من يكي كه زياده.بعد كه نظر دوئستان رو خوندم گفت اي بابا اينا چقدر از خودمون نااميدن.ولي دور از جونت ديروز اهتون من رو گرفت حدود يه ساعت من رو مچل خودش كرد بالا نمي اومد .اولين چيزي كه يادم اومد ارزوي تو بود و….

23. علی - ژوئیه 30, 2008

مشکل ما کابینه ای با وزیران مجرب و اگاه است در همه ی موضوعات

24. مهدی - اوت 2, 2008

نه آقا من ADSL 512 دارم. البته بازم کمه و باید خیلی بیشترش کنن. ولی یه مسئله ای که هست اینه که شاید 85 درصد کاربران ایرانی فقط برای دیدن عکس و چت از اینترنت استفاده می کنن(حالا خودمونیم. دروغ میگم؟) و عده ی کمی هستند که از اینترنت کار میکشن!!! شاید به همین دلیل سرعت رو زیاد نمی کنن. البته اینو بدونین داخل خود مخابرات سرعت تا 2 مگابایت هست ولی به بیرون نمیدن!

25. سعید - نوامبر 12, 2008

عزیزم اطلاعات شما قدیمیه من در بریستول زندگی میکنم (انگلستان)من از شرکت ورژن تقریبا ۲ ماه پیش
اینترنت با سرعت ۳۶ مگابیت و مبلغ ۱۶ پوند ماهیانه و بدون محدودیت گرفتم

26. محمد - ژوئیه 13, 2012

دوست عزیز سرعت تو مخابرات از 2 هم بیشتره یه مدتی 15 روزه ایسرعت دانلود شب من 2.5 mb رو رد میکرد جالب اینجاس اشتراکم 256 بود


پاسخی بگذارید

