jump to navigation

بازی بلاگی : من اگه خدا بودم ژوئیه 10, 2008

Posted by aMiN in کاربردی.
Tags: , , , , ,
trackback

دوست تازه وردپرسی من یعنی نوژن عزیز من رو به یه بازی بلاگی دعوت کرده:

من اگه خدا بودم کاری می کردم که همه لبخند بزنند و شاد باشند!

این روزها به سختی وارد داشبرد بلاگم می شم که قبلا هم اشاره ایی در بلاگستان بهش شده بود ولی چیزعجیب دیگه اینه واسم که بعضی وقتها با روزانه 2000بازدید، بلاگم توی داشبورد وردپرس بالا نمی یاد! حالا نمی دونم یعنی اونایی که بالا میان واقعا بیشتر از 2000 بازدید دارند همشون؟!

و گاهی اوقات با بازدید 1000 تا هم توی داشبورد بالا میام که بازم عجیبه!

فید برنرم که خیلی نوسان داره و اصلا بهش اعتماد ندارم و حداقل نسبت به بلاگ خودم که مطمئنم آماری که می ده اصلا درست نیست!

در نهایت امروز شاید زمان مناسبی باشه که یه تشکر ویژه داشته باشم از همه کسانی که بلاگم رو دنبال می کنند و با نظرات مفیدشون به من انرژی می دهند.

 

دیدگاه‌ها»

1. علیرضا - ژوئیه 11, 2008

منم میخواستم دعوتت کنم ولی دیدم این نوژن همه رو شکار میکنه !
شنیدم از عرب ها چندان دل خوشی نداری ، پس ختما یه سر بزن الان !

2. علیرضا - ژوئیه 11, 2008

سلام رفیق
من یه زمانی هیتلر پرست بودم با نام مستعار پیشوا ، ولی به تکامل عقلی رسیدم ، هیتلر یه آدم عادی مثل من و تو بود ، اما در علوم نظامی نابغه بود ، آدم عقده ای بود و خیلی چیز های دیگه !در تاریخ همین ایران خودمون خیلی بیشتر از هیتلر داریم
اگه میخوایی تا آدرس بدم بری مال ما رو ببینی ، 2 سال هیتلر پرستی کردیم توی اینترنت محبوب شدیم ، وبلاگی داشتم با حدود 1000 بازدید کننده اما اینو به هیچ کدوم از رفقا هم نگفتم ، اما به تکامل عقلی رسیدم !

هیتلر نابغه جنگ بوده ، اما آدم عقده ای هم بوده ، توی همون مطلب هم بهش اشاره کردم .

در کل فکر نمیکردم از تاریخ خوشت بیاد ! ممنون از نظرت رفیق

3. noonva - ژوئیه 11, 2008

راستش من چیزی نفهمیدم ، شما اگر خدا بودی با روزانه 2000 بازدید داشبورد وردپرست بالا نمیاد ؟! :دی :دی

4. پونز! - ژوئیه 11, 2008

سلام! خیلی نگران آمار سایت نباش، اصلا وفا نداره!
گاهی اوقات مطالب تاپی روی سایت قرار میدی و انتظار داری فردا آمار بازدید منفجر بشه، اما میبینی 200 نفر اومدند توی سایت! یه روز هم یه عکس مسخره برای خالی نبودن عریضه میزاری، میبینی تو بالاترین 50+ امتیاز گرفتی و 4000 بازدید داشتی!
ببین دلت چی میگه! همونو پست کن! موفق باشی!

پ ن: آدرس مجله پونز رو تو لینک های سایتت اشتباه وارد کردی، یه نگاه بنداز…ممنون.

5. Reza. R - ژوئیه 11, 2008

امین جون سلام.
اومدم تشکر کنم، به خاطر اعلامی که در مورد اون صفحه ی فیل. تر شده ی وبلاگم داشتی.
راستش من خودم از وی پی ان استفاده میکنم، برا همین متوجه فیلتر شدنش نشده بودم، خیلی به موقع خبر دادی . ممنون
ضمنا شما لطف داری که منو جزء وبلاگهای برتر مورد علاقت به حساب میاری، راستش من اونقدرها هم که شما میگی وبلاگ خوبی ندارم.
بازم ممنونم ازت

6. فتحی - ژوئیه 11, 2008

امین جان. این چیزها عادی است. من روزی که رکورد وبلاگم شکست با این که حدود 2 ماه بود که همیشه توی لیست برترین وبلاگها بودم از لیست خارج شدم 🙂
اصلا توجهی به این نکنید بهتر است چون هنوز چیزی که وردپرس «فرمول ویژه» می نامد برای ما ناشناخته است.

7. هزاران نقطه - ژوئیه 11, 2008

کارت درسته اصولن،بیخیال آمار و این حرف ها، راستی تولدت هم مبارک، هرچند یه کم گذشته ازش.:)

8. مجید مهرتـاش - ژوئیه 11, 2008

سلام برای تشکر ، RSS وبت رو توی وبم گذاشتم !!

متشکر !

9. رضا - ژوئیه 11, 2008

سلام مرسی از اینکه بهم سر زدی لطف کردی

هرکسی نظری دارد و برای بنده هم کاملا محترم.

از اینکه با وبلاگ به زیبایی وبلاگ شما اشنا شدم خیلی خیلی خرسندم

10. silvercover - ژوئیه 12, 2008

از خودت پرسیدی در حد همین انسان بودن هم کارایی کردی که بنده های خدا لبخند بزنن؟ اگه با دوستت یا همسرت یا خونوادت بری رستوران بعد موقعی که گارسون غذات رو میذاره جلوت با خواهش مسکینی مواجه بشی که بهت بگه کل غذاتو بهش بدی چیکار میکنی؟

مطمئن باش اگر اول کارای انسانیمون رو به نحو احسنت انجام داده باشیم من خودم اولین نفری هستم که رای میدم شما خدا بشی.

مطمئنم این مطلب رو میخونی، 5 دقیقه هم بهش فکر میکنی. اما با طلوع آفتاب فردا همه چیز…

وبلاگ نزدی که آمارش بره بالا. وبلاگ نزدی که به تعداد بازدید ها و یا خوانندگانش پز بدی برای خودت.


پاسخی بگذارید

