jump to navigation

تست پيش دبستاني (تست هوش) ژوئن 25, 2008

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , , , ,
trackback

اينو چطوري حلش مي کني؟ فقط يک سؤاله، پس وقت بذار و درباره اش فکر کن.

خدا وكيلي اگر به نتيجه نرسيدي جواب رو نگاه كن.

از بچه هاي پيش دبستاني اين سؤال پرسيده شد :

« اتوبوس توي اين شکل به کدوم طرف ميره؟ »

با دقت به شکل نگاه کن .

مي توني جواب بدي؟
جواب هاي ممکن چپ يا راست هست
درباره اش فکر کن

هنوز نمي دوني؟

باشه، من بهت ميگم .

بچه هاي پيش دبستاني همگي جواب دادند : «چپ»

وقتي ازشون پرسيدن : «چرا فکر مي کنيد اتوبوس داره به طرف چپ ميره؟ »
اونا جواب دادن :

« چون تو نمي توني در رو ببيني.»

الآن چه احساسي داري؟

دوست داري سرتو بزني به ديوار؟

مي دونم، منم همينطور

فوق العاده لذت بردم و واسم میل شده بود بدون منبع و امیدوارم شما هم لذت برده باشید.

دیدگاه‌ها»

1. صادق - ژوئن 25, 2008

عجب بی مخی هستم من!

2. nojan nikaeen - ژوئن 25, 2008

😦 ناراحتم…….. 😦

3. اميدانه هاي اميد - ژوئن 25, 2008

فعلا توي قالب سايت ها كلي مشكل داريم .
ميتوني يك فكري به حالش كني ؟ يك قالب با طرح وب 2 . ترجيحا رنگ هاي تيره .
راستي از JQUERY استفاده مي كنيم براي كار با layer هاي قالب …

4. امین ثابتی - ژوئن 25, 2008

هورااااااااااااااا! من دست جواب دادم! هوراااااااااا

5. raoros - ژوئن 25, 2008

درست جواب دادم! یاه یاه یاه :دی

6. hasan - ژوئن 25, 2008

آقا اشکال از من و امثال من نیست. اتوبوس هایی که ما دیدیم دو در دارند.
جالب بود..

7. bihamta - ژوئن 26, 2008

خیلی جالب بود ایول به اونایی که جواب دادن…

8. 100 لينك برتر روز - 6 تير87 « لينكدوني - ژوئن 26, 2008

[…] تست پيش دبستاني (تست هوش) اينو چطوري حلش مي کني؟ فقط يک سؤاله، پس وقت بذار و درباره اش فکر […] […]

9. کمانگیر - ژوئن 27, 2008

جالب این ه که دیده بودم و باز نتونستم جواب بدم! :))

10. بهنام - ژوئن 27, 2008

خیلی وقتی پیش این ایمیل برای منم اومده بود و به جرات میگم خودم که جای خود، هیچ آدم بزرگی هم که دورو برم بود جواب درست نداد (یعنی منظورم با این استدلال درسته! و الا چپ و راست رو شانسی گفتن که کاری نداره!) ما که ۳۰-۴۰ تا مهندس رو امتحان کردیم جواب درست ندادن. حالا اینجا چطور این درصد بالا جواب درست دادند حتما ما خنگیم!

واقعا چرا بزرگ که میشیم این توانایی ها رو از دست میدیم؟!(-:

البته یک نکته رو هم در نظر بگیرید که توی کشورهای راست فرمون در میشه سمت راست!

11. Shahin - ژوئن 27, 2008

آقا دمت گرم، خیلی باحال بود و در عین حال ناامید کننده!!

پ.ن. راستی میتونی واسه من یه دعوتنامه بالاترین بفرستی؟
ممنون میشم.

12. zos - ژوئن 27, 2008

حالا اگر بی ار تی بود چی؟

13. علی راد - ژوئن 28, 2008

من هنوز نفهمیدم
(شوخی)

14. لی لی - ژوئیه 29, 2008

من تو این مورد نه جواب دادم نه نظری میدم. چون مفهومی برام نداشت.

15. امير - سپتامبر 17, 2008

در طرف راننده كجاست ؟
لابد راننده از سقف مي ياد تو

رضا - مارس 26, 2009

سلام امیر جان, امیدوارم از جوابم ناراحت نشی. ولی شما تا حالا اتوبوس سوار نشدی %99 ازطرف شاگرد سوار میشن حتی اتوبوس بین شهری که در مجزا داره. قربان تو

16. علی - نوامبر 4, 2008

من که هرچی نگاه کردم اتوبوسی ندیدم !!!

17. رضا و دخترخواهرم موژان - مارس 26, 2009

در نظر اول هیچ جوابی ندادم ولی داشتم دقت میکردم که طبق معمول دخترخواهرم که 8 ساله است اومد قضیه رو براش گفتم بدون درنگ گفت: چپ با همون توضیح من که هنوز جواب رونخونده بودم گفتم چی? گفت هیچی دایی!!! زیاد به خودت فشار نیار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. کودن با استعداد - آوریل 1, 2009

خوشبختانه در حد یک بچه پیش دبستانی عقل دارم. 🙂

19. راضیه جونننننننن - ژوئن 18, 2009

من دلیلشو فتم ولی هنوز چپ و راستم رو یاد نگرفتم هه هه هه هه هه

20. همون راضیه - ژوئن 18, 2009

یه سوال؟؟؟
{{{{{{{========
الان به طرف کدوم ور اشاره شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

21. هئشد - ژوئن 19, 2009

بابا ایول به بچه ها یی که جواب دادن.من که برق از …… ام پرید.دستخوش

22. علیرضا - ژوئن 19, 2009

…. دیوارمون شکست ، خسارتش با خودت !

23. سمانه - ژوئیه 5, 2009

ایول از بچه های پیش دبستانی هم کمترم

24. سعیده - ژوئیه 19, 2009

من معلم پیش دبستانی هستم و از این که بسیاری از بزرگترها نتونستند جواب بدن اما بچه ها جواب میدن اصلا تعجب نکردم دلیلش هم اینه که ما بزرگترها به دنبال جوابهای دور از حقیقت هستیم و به نظر خودمون این که به قضیه ساده نگاه کنیم برامون زشته ولی بچه ها واقعا به همون چیزی رو که ما از اونا میپرسیم فکر میکنن و جواب میدن.

25. سمانه - سپتامبر 18, 2009

سلام خانمی من خیلی از این تستتون خوشم اومد ممنونم اگه میشه بازم از این تست ها بزارین.بازم مرسی

26. مریم - دسامبر 13, 2009

سلام من و خواهرزاده هام که هردوتاشون لیسانسن واقعا هنگ کردیم دست شما درد نکنه با این تست


پاسخی بگذارید

