jump to navigation

رانندگی در آمریکا ! ژوئن 24, 2008

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , ,
trackback

با عرض پوزش از دوستان و همراهان عزیز واسه این چند روزی که نبودم و نتونستم آپ کنم!

راستش رو بخواید اینترنتم مشکل پیدا کرده بود و بعد از کلی فلاکت فهمیدم که مشکل از مودمم هست و حالا هم با مودم قرضی آن شدم تا یه مودم بخرم!

البته به احتمال زیاد شما هم مثل من این عکس رو قبلا دیدید ولی ارزش داشت!

5 بانده و 10 بانده هست! یعنی عرضش چقدر هست به نظر شما؟!

دیدگاه‌ها»

1. علیرضا - ژوئن 24, 2008

سلام آقا
دشمن شرمنده ، این از شماره یک ، خدا را شکر که مودمت بود این شماره دو ، بازم خوبه که زنده ای ، این شماره 3 !!!
دیدی بهت گفتم آلمان قهرمان میشه ؟
یعنی تو میگی آلمان از پس ترکیه بر نمیاد ؟؟
من که بهت گفتم آلمان قهرمان میشه ! ولی خب هلند باید میشد که نشد ، ولی بلاخره جوجه ها رو آخر پاییز میشمارند !
دقیقا اصلا این جام خوب نبود ، مثل جام جهانی 2002 ، بیشتر شبیه جام نوآموزان هستند این جور جام ها .
در ضمن ، کف کردم با این عکس !
آقا
یه درگیری مختصر بین من و یکی از ایتالیایی ها پیش اومد ، طرف در آورده میگه ایتالیا ستاره هاش از برزیل در طول تاریخ بیشتر بوده افتخاراتشم همینطور ، ولی خب رفیق فوتبالی دیگری هم ندارم ، میتونی تو هم یه سر بزنی برای این پست که جنجال درست کرده برای من ؟

http://www.aliblog.ir/1387/04/02/netherlandsvsrussia/

یه غلطی کردیم ها ، ولی باید از حرف حق دفاع کرد ، هلند به نظر تو تیم بی اصالیتیه ؟؟؟ هلند مارکو فان باستن و کرایف دار بی اصالته !

خلاصه این چند روز نبودی جنجالی شد ها !

2. صادق - ژوئن 24, 2008

چه همه توی یه خط حرکت میکنن!

3. فرحان - ژوئیه 8, 2008

جالب بود امین جان


پاسخی بگذارید

