jump to navigation

تبلیغات داغ دیوید بکهام برای آرمانی ژوئن 20, 2008

Posted by aMiN in تبلیغات.
Tags: , , , , , ,
trackback

همه دوستان مي دونند كه من علاقه چنداني به كپي پيست ندارم و هميشه دوست دارم مطالبم بكر باشه ولي اين مطلب رو چون خيلي خوشم اومد و از طرفداران ديويد بكهام هم هستم و خيلي هم مطلب داغي بود با رعايت قانون كپي رايت گذاشتمش واسه بقيه كه نديدند.

بیشتر حاضران هنگام پرده برداری از تبلیغ جدید دیوید بکهام در سانفرانسیسکو که برای لباس زیر کمپانی آرمانی بود زن بودند.

وقتی تبلیغ نمایان شد دیوانگان دیوید بکهام شروع به جیغ و فریاد کردند.

آرمانی طراح مشهور 73 ساله ایتالیایی از دوستان صمیمی دیوید وویکتوریاست.

این لباس های زیر که فروش بالایی نیز برای آنها پیش بینی می شود از 30 دلار شروع می شود!

بقيه عكسها در ادامه

منبع

دیدگاه‌ها»

1. علیرضا - ژوئن 22, 2008

سلام
بکهام خدای فوتباله ، یکی از 4 تای برتر تاریخه در سبک خودش ، از نظر من .
ولی این دیگه میشه پرستش ! یکی از ایراداتی که به بکهام وارد میشه ( یا برای نشریات زرد ، نقاط قوت ! ) حواشی زیادشه ! شنیدی که توی یه کنفرانس مطبوعاتی نحوه بستن بند کفش پسرشو توضیح میده ! گل آقا یه چی باحال گفته بود که اگه بعضی از آدم ها از آسمان هفتم به زمین بیوفتند و سالم باشند هیچ کس محلشان نمیگذارد بر عکس بکهام !
آقا بگذریم !
دیدی گفتم هلند قهرمان نمیشه ؟؟
نگفتم ؟؟؟؟؟
به افتخار این بازی یه پست زدم !
ولی دلم به حال دروازه بان هلند سوخت ، چون به نظر من توی بازی های قبلی خیلی خیلی خوب کار کرد ، اون گل سومی هم تقصیر اون بازیکن کناریش بود که لایی خورد !
ولی نکته اصلی اینه که قهرمان نشد !

به منم سر بزن
خدانگهدار

2. webgard - ژوئن 22, 2008

سلام ، بسیار برام جالب بود ذکر منبع را امری ضروری در درج مطالب می بینید ، امیدوارم سربلند باشید، راستی لینک شما را هم در وبلاگم ثبت کردم.

3. پیام - ژوئن 22, 2008

پست جدید.

4. Mr\'James - ژوئن 22, 2008

مطلب در JamesOnline قرار گرفت با ذکر منبع
http://forum.jamesonline.info/showthread.php?tid=129

5. nojan nikaeen - ژوئن 22, 2008

سلام.جالب بود عكساش.خيلي ممنون.

6. پدرام - ژوئن 23, 2008

مرسی ….
کار جالبی بود

مطالب خوبی داری …

یاحق

7. علیرضا - ژوئن 23, 2008

یه درگیری مختصر توی پست بازی هلند و روسیه پیش اومد که فعلا برطرف شده …
داداش سر نمیزنی ! خبری شده ؟

8. mortisok - ژوئن 23, 2008

من به شخصه از بکهام متنفرم هم از فوتبالش هم از این قرتی بازیاش
در مورد عکس ها هم باید بگم که لیاقتش هممین طرفدارای مزخرف و مضحکشه
در ضمن لینکتو در وبلاگم ثبت کردم (با اجازت)

9. vivavida - ژوئن 23, 2008

جالب بود . دیوید بکام دیگه برای کجا مونده که تبلیغات کنه ؟ اوه اوه از اونجایی که تو ایران اینونه وظایف خطیر دست محمدرضا لزاره بی صبرانه منتظر تبلیغات لباس زیر به روی شلوار هستیم :دی

10. ali ghaemi - ژوئن 23, 2008

جالب بود
ممنون

11. websaz - ژوئن 25, 2008

سلام . دو تصویر بالایی رو اصلا نپسندیدم . نکته ای که خیلی برام جالبه در پست های اخیر گرایش تصاویر داره میره به این سمت 🙂

موفق باشی

12. نیم نگاه - ژوئن 27, 2008

با سلام !
جالب بود
آقا این قالب وبلاگت اسمش چیه و صفحه چندم قالبهای وردپرسه؟

13. M/2.DE@Tl-l - ژوئن 28, 2008

تو هر کاری که میره آخرشه !…
در ضمن اگر مایل به تبادل لینک بودی خبر کن ….

14. mahsa - ژوئن 29, 2008

عکسهای تبلیغات ادیداس دیوید بکهام خیلی قشنگه
ولی واقعا دیوید حرف نداره برعکس زنش (ویکتوریا)

15. mahsa - ژوئن 29, 2008

عکسهای تبلیغات ادیداس دیوید بکهام خیلی قشنگه
ماله ارمانی هم بد نیست خوبه
ولی واقعا دیوید حرف نداره برعکس زنش (ویکتوریا)

16. w - اوت 10, 2009

چه کیر گنده ای داره

17. arash - دسامبر 12, 2011

من زنشو بیشتر از خودش دوست دارم
بکام اصلا قیافه نداره ولی زنش نازه


پاسخی بگذارید

