jump to navigation

ماهنامه عكاسي ديجيتال شات(SHOT) مه 31, 2008

Posted by aMiN in اخبار.
Tags: , , , , , , ,
trackback

الان ديگه فكر مي كنم همه دوستان و همراهان من بعد از گذشت دو ماه از عمر اين بلاگ حقير متوجه شده باشند كه من عاشق و ديوانه عكس هستم اونم از نوع بكر و خلاقانه و در همين زمينه امروز اولين مجله الكترونيكي عكاسي ايروني رو بهتون معرفي مي كنم.

اين ماهنامه الكترونيكي كه در حال حاضر به صورت رايگان در اينترنت يافت مي شود و تلاش مي كند كه مفهوم عكس و عكاسي را بيشتر براي فارسي زبانها جا بيندازد، همچنين در اين راستا توضيحاتي مفيد و قابل توجه نيز در مورد حرفه عكاسي و نرم افزار فوتوشاپ نيز ارائه داده است كه براي دوستداران ارزشمندخواهد بود.

اين ماهنامه در حال حاضر دومين شماره خود را با فرمت PDF عرضه كرده است و محصولي از انجمن sohail2d مي باشد البته مدير آن دمين Webshot.ir را براي آن در نظر گرفته كه هنوز سايت مورد نظر طراحي نشده است و شما مي توانيد با دانلود آن حمايت خود را از اولين مجله الكترونيكي عكاسي ايران اعلام كنيد.

البته به نظرمي رسد كه سايت معروف و قدرتمند ديجي كالا اسپانسر آن مي باشد و روزهاي آينده از آن بيشتر خواهيد شنيد.

دانلود لينك مستقيم با حجم 4.85 مگابايت و 40 صفحه

البته در اين مجله يك گالري بسيار زيبا وجود دارد كه من بهترين ها رو از نظر خودم جدا كردم و اينجا قرار دادم كه مي تونيد ببينيد و البته لذت ببريد: 

بقيه عكسهاي زيباي اين گالري در ادامه:

    

دیدگاه‌ها»

1. صادق - مه 31, 2008

چه عکسهای زیبایی داره. امیدوارم موفق باشند.
اما کاش اول سایتشون رو درست می کردن بعد شروع بکار می کردن

2. bihamta - مه 31, 2008

وای چه عکسایی!
مرسی از معرفیتون…

3. حسن اسماعیل زاده - کاهوسکنجبین - ژوئن 1, 2008

سلام
در لینک های انجمن وبلاگ نویسان شیراز با وبلاگ شما آشنا شدم ، عکس های قشنگی هست ، یعنی مهمترین ویژگی شون این هست که : با فکر گرفته شدن ، فقط برا عکس انداختن تهیه نشدن ، و این مهمترین ویژگی هست که بیننده از دیدن عکس ها سیر نمیشه .

4. حسن اسماعیل زاده - کاهوسکنجبین - ژوئن 1, 2008

ببخشید داشت یادم می رفت ،
یه سر هم به اینجا بزن : http://www.photo.net عکس های خیلی خیلی زیبایی داره
ایمان دارم که خوشت میاد ، اگه رفتی و به این سایت سر زدی ، بیا و نظرت رو در موردش برام بگو ، آخه من هم یه جور به عکس و عکاسی علاقه مندم و البته کاریکاتور .

5. حسن اسماعیل زاده - کاهوسکنجبین - ژوئن 1, 2008

ببخشید داشت یادم می رفت
حتماً یه سر به اینجا بزن http://www.photo.net ، یه سایت حرفه ای برای عکس و عکاسی هست که در مورد دوربین ، لنز و عکاسان حرفه ای به شما اطلاعات میده در ضمن عکس هایی خیلی زیبایی هم در آن هست .
اگه رفتی و سر زدی ، بیا و نظرت رو در موردش برا بگو ، آخه من هم به عکس ، عکاسی و مخصوصاً کاریکاتور علاقه ی زیادی دارم .

6. محمد - ژوئن 1, 2008

سلام
ممنونم که به وبلاگ من آمدی
خیلی خوشحال شدم
با تبادل لینک که فرمودید هم موافقم
شما را لینک کردم

7. ماهنامه عکاسی دیجیتال SHOT شماره سوم « P30Geek - ژوئیه 3, 2008

[…] مجله شماره 2 و اطلاعات بیشتر […]

8. ماهنامه عکاسی دیجیتال SHOT شماره چهارم « P30Geek - ژوئیه 24, 2008

[…] ماهنامه شات شماره 2 […]

9. صندوقک - ژوئیه 26, 2008

ممنون از این لینک

10. Foxlink - 5 تاریخ 1387.5.4 (49 لینک) -  لینک های داغ از سراسر وب « لینکهای داغ از سراسر وب - اوت 26, 2008

[…] 2- ماهنامه شات شماره 2 […]

11. صادق - مارس 23, 2009

سلام
من فکرمیکنم(البته خیلی ها گفتن) توحرفه عکاسی و تصویربرداری استعدادی کم و بیش دارم
خودم هم خیلی به این کارعلاقه دارم و بیشتر به فعالیت دراین کار علاقه
مندم
درخواست کمک و مشاوره برای این نیازم هستم اگرامکان داره منوراهنمائی کنید که چه کنم تابتونم اگرپتانسیل این کارودارم البته میتونم و بشه موثرباشم…
خیلی ممنون ازدوستای خوش رنگم…..

12. مسعود - ژوئیه 18, 2009

سلام
مجله خیلی خوبی بود چطوری شماره های دیگه اش رو پیداکنیم


پاسخی بگذارید

