jump to navigation

اين بچه مال كيه؟! آوریل 30, 2008

Posted by aMiN in جالب و بکر.
Tags: , , ,
trackback

واقعا اين عكس يه شاهكاره هنريه و واقعيتي تلخ رو به زيبايي هر چه تمام همراه با طنز نهان بيان مي كند!

چهره ها در اين عكس همه حرف مي زنند و بيننده را وادار مي كند كه از ته دل لبخندي پر معنا را داشته باشد!

پدر سفيد پوست كه با نگاه متعجب خود بچه سياه خودش را مشاهده مي كند و دكتر كه تا حالا نظير اين صحنه روهرگز نديده و مادر كه مي شه همه چيز رو از چهرش خوند و البته من خيلي دوست داشتم چهره شكارچي اين واقعيت رو ببينم كه البته پشت دوربينه!!!

دیدگاه‌ها»

1. دریا - آوریل 30, 2008

سلام دریا هستم از بلاگ تنهایی ممنون از اینکه برای من کامنت گذاشتید و ممنون که آدرس بلاگتون رو گذاشتید که بتونم بیام و بلاگ شما رو ببینم . بلاگ خوبی دارید زیبا و پر محتواست .
راستش من چندین سال هست که این عکس رو توی سیستمم دارم یعنی هشت سالی میشه از همون اولین باری که مودم به سیستم گذاشتم و از همون اولین روزهایی که چت می کردم یعنی هنوز بلاگ نویسی نداشتم و از یکی از دوستان اینترنتی هدیه گرفتم .
حالا نمیدونم چطور بوده که اینطور باعث تعجب شما شده ولی فکر نکنم این عکس چیزی باشه که فقط شما یا من داشته باشیم خیلی ها این عکس رو حتماً دارند .
به هر حال از آشنایی باشما خوش حال شدم موفق و موید باشید . یا علی

2. aMiN - آوریل 30, 2008

به هر حال اين نظر شخصي من بوده و البته تعجبم نكردم و فقط خنديدم و لذت بردم!
اميدوارم اونايي كه نديده بودند مثل من كه قبلا نديده بودم از اين عكس لذت ببرند!
مرسي كه سر زديد و نظر داديد.

3. عمو هوشنگ - آوریل 30, 2008

سلام
عمو هوشنگ هستم 6 ساله از تهران
منم 8 ساله که انلاین هستم، 2 ساله که 1mb اینترنت ADSL دارم، ولی این عکس رو ندیده بودم، خیلی هم قشنگ بود !!!!!
ممنون امین جان

4. java4every1 - آوریل 30, 2008

ناگفته نمونه که چند وقت پیش این اتفاق به صورت واقعی رخ داد و پس از شکایت مرد و انجام آزمایشات ، مشخص شد که همسر این مرد خیانتی نکرده است و علت سیاه پوست بودن فرزند آنان مربوط می شود به انتقال یک نوع ژن خاص از یکی از اجداد زوجین ، که سیاه پوست نیز بوده است. و بنا براین دادگاه آن جریان همسری که متهم بود را تبرئه کرد.
این هم از هنر علم ژنتیک در اثبات بی گناهی یک مادر و نیز اثبات ناآگاهی و شتابزدگی کسانی که از این عکس سریعا برداشت یک واقعه ی تلخ به نام «خیانت» را دارند.

5. terme2008 - آوریل 30, 2008

از این اتفاقا زیاد میفته حالا این جا بچه هه سیاه در اومده یارو دستش رو شده

6. bihamta - آوریل 30, 2008

مرسی امین خان
عکس زیبایی بود منم تالا ندیده بودم با اینکه مدت زیادی هست on میشم.
خیلی جالب بود و لذت بردم
بهتره دوستان اینجور جاها از هم ایراد نگیرن یا حداقل منطقی باشه، دنیای نت خیلی بزرگه پس اگه هم دیدید فوقش آدم بازم ببینه ایراد داره؟!
زیبایی که از بین نمیره و چیزی که تاپ هست همیشه تاپه
ولی به نظر میاد این عکس ساختگیه و حقیقی نیست
بیشتر تبلیغ کفشه…

7. 5pesar - مه 1, 2008

شما هم وبلاگ جالبی دارید ولی یه مشکل هست و اونم اینه که ما روی پسر عموما وبلاگ های دگرباشان ( همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنسی ها ) رو لینک می کنیم و اگر جز یکی از این دسته هستین خوشحال هم می شیم لینک کنیم ولی اگر نه که باید شرمندگی ما رو بپذیرید
همواره موفق باشید

8. alone141 - مه 1, 2008

من در همينجا رسما اعلام مي كنم كه اين طفل مطعلق به ما نمي باشد .

9. تراموا - مه 1, 2008

دعوا نکیند بچه‌ی منه؛ از جیبم افتاده بیرون

10. iwill - مه 1, 2008

babaye bache zudtar tamas begir bia teste DNA … aslan khodesho narahat nakon

11. reza - دسامبر 15, 2008

بهتره بگم این عکس تبلیغ شرکت نایک برای کفش هاشه و یک اثر هنری و یا یک شکار لحظه نیست. ولی عکس قشنگی . به شرکت تبلیغاتی این کار باید تبریک گفت.
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
http://www.topnop.ir

12. علی تجدد - ژانویه 13, 2009

خب در فیلم من ، خودم ، ایرن . جیم کری عزیز ، همسر سفید پوستش سه تا سه تا برایش از اینها آورده بود ! جالب اینجاست که وقتی بچه ها بزرگ شدند جیم کری را پدر و همدیگر را حرامزاده صدا میکردند !

13. علیرضا حسینی - ژانویه 26, 2009

کسی که این صحنه رو «ساخته» چهره‌ای کاملاً معمولی داره. چونکه اون این صحنه رو «ساخته» و «عکس گرفته»، و هرگز واقعیتی رو «شکار» نکرده. اما سوژه‌ای خوبی است.

14. omid - فوریه 20, 2009

بچه تازه به دنیا اومده انوقت یه خروار مو داره ؟ بیخیال بابا


پاسخی بگذارید

